Azərbaycan dili Bahasa Indonesia Bosanski Català Čeština Dansk Deutsch Eesti English Español Français Galego Hrvatski Italiano Latviešu Lietuvių Magyar Malti Mакедонски Nederlands Norsk Polski Português Português BR Românã Slovenčina Srpski Suomi Svenska Tiếng Việt Türkçe Ελληνικά Български Русский Українська Հայերեն ქართული ენა 中文
Subpage under development, new version coming soon!

Subject: Sokker- nadchodzą duże zmiany!

2020-04-08 19:49:31
Pomysł 10 drużynowych lig jest na pewno warty rozważenia. Widzę tylko problem takie jak:
1. większa trudność w awansie, bo konkurencja większa. Już teraz jest ciężko awansować ligę wyżej, to czasem zniechęca, a tak zniechęcałoby jeszcze bardziej, chyba że jednocześnie ograniczymy ilość lig na danym poziomie, żeby nie było poziom x 4 tak jak teraz a np. poziom x2 i więcej drużyn o coś walczy.
2. więcej treningów w sezonie = wyższe skille, a chyba i tak już są za wysokie, więc razem z tym albo spowalniamy trening (ale to słabe, bo każdy lubi skoki) albo skille ponad nadboski do np. 20 (jakiś galaktyczny czy coś takiego).

I co najważniejsze, pamiętam że kiedyś przerwa w sezonach była wykorzystywana do wprowadzania zmian, więc być może znów będzie potrzebna :-)
2020-04-08 19:49:51
Mnie sie nie chce taktyki robic w sokkerze bo to strasznie mozolnie idzie na kazdej kratce przesuwac zawodnika itd wiec dla mnie ten pomysl kolegi na nie ,ale na pewno duza czesc graczy weteranow sokkera chcialaby sie sprawdzic wiec mozna dodac.

od siebie dodam taki maly bajerek jak wyszukiwanie zawodnikow po nazwisku takze juniorow tzn jesli ktos mialby juniora o moim nazwisku szlo by napisac i sie dogadac o nie zwalnianie ot taki smaczek drobny

A co do przychodzenia juniorow do szkolek mozna by np powiekszyc nabor powiedzym do 10 juniorow w Soboty przy czym dochodzilo by 4 zagranicznych losowe flagi i wtedy powiekszenie maksa liczby juniorow to powiedzmy 50? DO tego wieksze wplaty sponsorskie wplaty za miejsca za kazda runde pucharu polski za lige juniorow etc i jakos mozna zyc..NO I WIEKSZE KWOTY na start dla nowych i chociaz 1/2 graczy 18 yo na start z odpowiednimi umiejetnosciami zeby zaczac budowac od nich druzyne.
2020-04-08 19:53:35
Ja bym jeszcze zaproponował coś takiego jak szczególna cecha piłkarza. Np technik, wizjoner, szybkościowiec. Mogłoby to być wprowadzone jako opis wpływający na grę gracza (jak w HT) lub np. możliwość trenowania takiego gracza ponad ponad określony limit w danej specjalności. Czyli np. szybkościowiec powiedzmy 2 skille ponad nadboski lub poprostu szybszy trening w danym skillu.
2020-04-08 19:54:24
1) 2 team
2) losowo wolniejsze spadki z nadboskiego/boskiego skilla, losowo szybsze wzrosty na boski/nadboski
3) większa kasa na start (4/6 mln?)
4) trochę lepsi piłkarze na start (nie tak jak teraz, że 95% do piachu)
5) juniorki z obcych krajów
6) handel juniorkami???
7) nowa pozycja- ofensywny pomocnik???
8) zmiany między pozycjami, np. mid za att
9) dedykowana ławka rezerwowych (np. jeden mid wchodzi ew. za numery 6/8, inny mid za numer np. 7 i 9), wówczas jak mamy na ławce środkowego mida i winga- w razie kontuzji wchodzi właściwy gracz na właściwą pozycję
10) dłuższy sezon/krotszy sezon
11. 2 zespół - zawodnicy z identycznymi skillami (odrębne rozgrywki, bez budżetu, treningów) - coś dla taktyków, ale nie tylko.
12). Cechy specjalne gracza np. szybkościowiec, technik itp.
2020-04-08 19:58:29
Ja sam nie jestem miłośnikiem taktyk, ale w tej rozgrywce każdy może wygrać z każdym nawet 6ligowiec z ekstraklasowiczem. Przeciwko dobremu taktykowi można ustawić taksę ryzykowną, ale taką która może zadziałać na typową taksę z 1 wingiem i 5 obrońcami w linii (może przegra 6:0, ale może wygra np. 3:2).
2020-04-08 20:00:36
A i w ogl dla nowych graczy dodalbym mozliwosc posiadania zawodonika 16/17 yo bo teraz tego nie mozna a przeciez w normalnej pilce kluby normalnie moga miec takich graczy powiedzmy 1/2 takich 2-4 18 yo i reszta padlo jka teeraz zeby gracz mial mozliwosc jakiegos startu!
2020-04-08 20:06:39
O ,to dobry pomysl.Nieliczni zawodnicy maja dodatkowy atut: rzut wolny,rzut karny,kapitan,agresor :p itp.
2020-04-08 20:07:32
Ja nie ruszałbym 8 drużyn z jeszcze innego względu. Ludzie często irytują się bardzo szybko i rezygnują z aktywnego grania po kilku niepowodzeniach. Często widziałem sytuacje, gdzie user odpuszczał granie/sprzedawał zawodników po dwóch porażkach na początku sezonu, jeżeli miał ambicje na wygranie ligi lub awans. Wizja dodatkowych tygodni wegetacji może przyspieszyć rezygnowanie z gry.

Sprawa awansów w większych ligach też jest kłopotliwa. Trzeba byłoby przebudować wszystko. Teraz jest OK. Każdy bije się o coś. Ostatni chce uciec przed bezpośrednim spadkiem. Drużyny chcą uniknąć barażu, więc walczą o przynajmniej 4. miejsce. Ktoś bije się o pierwsze miejsce. Jest ruch i jest mało spotkań o nic. Przynajmniej w teorii.

Ludzie są niecierpliwi i raczej chcą, żeby wszystko działo się szybciej. Nie ma sensu robić lig z mniejszą liczbą ekip. Wiadomo. Teraz jest optymalnie. Takie mam wrażenie.
(edited)
2020-04-08 20:07:33
Normalnie, kupujesz dwóch 17latków, wbijasz im GK, sprzedajesz po dwóch sezonach i wtedy sobie budujesz skład.
2020-04-08 20:07:45
jak w zakladce atut bedzie "plaster" to odrazu zwalniac !! :P
2020-04-08 20:10:55
Watpie ze nowy user wie o czyms takim :P
2020-04-08 20:13:30
1) 1 team
2) losowo wolniejsze spadki z nadboskiego/boskiego skilla, losowo szybsze wzrosty na boski/nadboski
3) większa kasa na start (4/6 mln?)
4) trochę lepsi piłkarze na start (nie tak jak teraz, że 95% do piachu)
5) juniorki z obcych krajów
6) handel juniorkami???
7) nowa pozycja- ofensywny pomocnik???
8) zmiany między pozycjami, np. mid za att
9) dedykowana ławka rezerwowych (np. jeden mid wchodzi ew. za numery 6/8, inny mid za numer np. 7 i 9), wówczas jak mamy na ławce środkowego mida i winga- w razie kontuzji wchodzi właściwy gracz na właściwą pozycję
10) dłuższy sezon/krotszy sezon
11. 2 zespół - zawodnicy z identycznymi skillami (odrębne rozgrywki, bez budżetu, treningów) - coś dla taktyków, ale nie tylko.
12). Cechy specjalne gracza np. szybkościowiec, technik itp.
13) asystenci w szkółce
2020-04-08 20:20:57
Albo kapuś :p
2020-04-08 20:27:27
1) 2 teamy
2) losowo wolniejsze spadki z nadboskiego/boskiego skilla, losowo szybsze wzrosty na boski/nadboski
3) większa kasa na start (4/6 mln?)
4) trochę lepsi piłkarze na start (nie tak jak teraz, że 95% do piachu)
5) juniorki z obcych krajów
6) handel juniorkami???
7) nowa pozycja- ofensywny pomocnik???
8) zmiany między pozycjami, np. mid za att
9) dedykowana ławka rezerwowych (np. jeden mid wchodzi ew. za numery 6/8, inny mid za numer np. 7 i 9), wówczas jak mamy na ławce środkowego mida i winga- w razie kontuzji wchodzi właściwy gracz na właściwą pozycję
10) dłuższy sezon/krotszy sezon
11. 2 zespół - zawodnicy z identycznymi skillami (odrębne rozgrywki, bez budżetu, treningów) - coś dla taktyków, ale nie tylko.
12). Cechy specjalne gracza np. szybkościowiec, technik itp.
13) asystenci w szkółce
14) mozliwosc ignora trolli (fehu i jego klony np ) na forum (nie widac ich wpisow - blokada na priv) wiadomosci)
(edited)
2020-04-08 20:33:36
Dopiszcie tam sedziego i var :p
Z duchem czasu trzeba iść
2020-04-08 20:34:04
1) 2 teamy
2) losowo wolniejsze spadki z nadboskiego/boskiego skilla, losowo szybsze wzrosty na boski/nadboski
3) większa kasa na start (4/6 mln?)
4) trochę lepsi piłkarze na start (nie tak jak teraz, że 95% do piachu)
5) juniorki z obcych krajów
6) handel juniorkami???
7) nowa pozycja- ofensywny pomocnik???
8) zmiany między pozycjami, np. mid za att
9) dedykowana ławka rezerwowych (np. jeden mid wchodzi ew. za numery 6/8, inny mid za numer np. 7 i 9), wówczas jak mamy na ławce środkowego mida i winga- w razie kontuzji wchodzi właściwy gracz na właściwą pozycję
10) dłuższy sezon/krotszy sezon
11. 2 zespół - zawodnicy z identycznymi skillami (odrębne rozgrywki, bez budżetu, treningów) - coś dla taktyków, ale nie tylko.
12). Cechy specjalne gracza np. szybkościowiec, technik itp.
13) asystenci w szkółce
14) mozliwosc ignora trolli (fehu i jego klony np ) na forum (nie widac ich wpisow - blokada na priv) wiadomosci)
(edited)
15) Wprowadzenie skilla gry głową, ew. lewa prawa noga (Większa różnorodność w budowaniu składu)