Azərbaycan dili Bahasa Indonesia Bosanski Català Čeština Dansk Deutsch Eesti English Español Français Galego Hrvatski Italiano Latviešu Lietuvių Magyar Malti Mакедонски Nederlands Norsk Polski Português Português BR Românã Slovenčina Srpski Suomi Svenska Tiếng Việt Türkçe Ελληνικά Български Русский Українська Հայերեն ქართული ენა 中文
Subpage under development, new version coming soon!
 Topic closed!!!

Subject: (Nie) działajacy Sokker

2006-08-13 21:34:38
dobra dobra. co dziewczyna po prawie robilaby z kibicem legii? :-P

;-)
2006-08-13 21:35:07
... masz zapis, że za 29,50 dostajesz użytkowanie Plusa na czas 2 mc-y

pomijając faktyczny lapsus cenowy ;p .... zapis mówi o dwóch miesiącach, czy o ca. 60-iu dniach? różnica baaardzo istotna ;p
2006-08-13 21:35:15
znajdzcie ustawe o konsumentach, tam akapit dotyczacy gwarancji uslug i bedzie po sprawie.
2006-08-13 21:37:00
dobra dobra. co dziewczyna po prawie robilaby z kibicem legii? :-P

Jakbym napisal co z nim robi to pewnie bym bana wychaczyl sporego i reputacje Krzyska16 dostal :D
2006-08-13 21:38:45
no bo im wszystkim tylko o jedno chodzi...

o kase ;-)
2006-08-13 21:44:01
Wiesz. Teraz zastanawiam się co takiego jest w tej wymianie przemyśleń, postów niestosownego, że staff sam od siebie tego nie uregulował. Wyglądającą na normalną decyzję, która stawia strony w takiej samej pozycji. tzn Wy płacicie za usługę a ja Wam ją sprzedam wywołała taki zamęt. Przecież to wcale staffu nie przybliża do wymarzonej liczby 100000 użytkowników. Raczej wygląda na jakieś niestosowne zagrywki, które zniechęcają do wspierania projektu. Może to jest nielicząca się pozycja w budżecie tego projektu ale w wymiarze socjotechnicznym straty mogą być niepowetowane .Pewność i rzetelność otrzymania tego za co płaci klient jest oczkiem w głowie każdej firmy na świecie. Takiej drogi zdobywania zaufania klientów nie znam. W czasi jedengo ze szkoleń jeden z wykladowców powiedział, że jeden niezadowolony klient potrafi 23 opowiedziec o swojej krzywdzie a zadowolony tylko 7 powie że jest ok. Stąd tak bardzo firmy dbają o to, żeby w relacjach z klientami nie było sytuacji jak mojej z gregiem tzn końcowego pytania.
(edited)
2006-08-13 21:44:10
co to za spam:P apropo krzysia to fajny numer strony mamy:P
2006-08-13 21:46:20
te wyliczenia o 23 i 7 osobach pochodza z USA... u nas niezadowolony powie wszystkim a zadowolony nikomu... ale moze sie to zacznie zmieniac :-)
2006-08-13 21:48:29
Tak z USA ale nie chciałem tak się mądrzyć :)))
2006-08-13 21:51:29
Tak z USA ale nie chciałem tak się mądrzyć :)))
2006-08-13 21:53:22
Już w czasie naszej poprzedniej dyskusji kiedy w trakcie jej trwania straff przedłużyl o dwa dni abonament napisalem na tym forum, że cieszę sie z tej decyzji, że jest ok i znowu ich lubię. Można sprawdzic. Ale na tym ich aktywność się skończyła :)))
2006-08-13 21:58:06
Musisz wiedziec ze Sokker to nie Hattrick. HT to komercja, tam sa nastawieni tylko na kase, maja specow od marketingu i reklamy. To zupelnie co innego niz tutaj. Sokker to chyba bardziej z pasji jest robiony, a pieniadze na nim zarabiane to tak, zeby nie robic nic za przyslowiowy "frajer" dlatego niema sie co spodziewac wielkodusznych gestow itp itd ;)
2006-08-13 22:02:21
no i to jest blad staffu ktory uderza zarowno w nich jak i w nas. komercja to nic zlego, komercja pomaga wprowadzac profesjonalizm :-)
2006-08-13 22:03:13
eeeeee komercha zla rzecz kto gra w netfooty.net to wie gdzei niepojedziesz myszka rekalam:/
2006-08-13 22:05:32
dlatego jestem przeciw reklamom w sk :-)
2006-08-13 22:07:29
a co szkodzilyby reklamy podczas meczow na banerach ? przynajmniej te pustke by zapelnily :P