Azərbaycan dili Bahasa Indonesia Bosanski Català Čeština Dansk Deutsch Eesti English Español Français Galego Hrvatski Italiano Latviešu Lietuvių Magyar Malti Mакедонски Nederlands Norsk Polski Português Português BR Românã Slovenčina Srpski Suomi Svenska Tiếng Việt Türkçe Ελληνικά Български Русский Українська Հայերեն ქართული ენა 中文
Subpage under development, new version coming soon!
 Topic closed!!!

Subject: (Nie) działajacy Sokker

2006-08-13 22:07:29
a co szkodzilyby reklamy podczas meczow na banerach ? przynajmniej te pustke by zapelnily :P
2006-08-13 22:10:45
Ale tu nie chodzi o reklame. Wystarczyloby pare bajerow, typu ladniejszy wyglad, kilka ulatwien (ktos by zajrzal moze na pomysly w koncu :P) i juz by wiecej i ludzi bylo i Plusowiczow i mogloby sie krecic. Z reklam na necie/banerow to kasa jest mierna. A w tym netfooty to normalnie juz nic bez reklamy nie ma :/
2006-08-13 22:16:40
Nie przymknę oka jak mi ktoś sięga do kieszeni. Problem, który nas troszke wciągnął to kwestia czasu, który nadszedł. Nowi gracze tacy jak ja cenią sobie zasady i swoją kasę. Powiększenie SK spowoduje że grupa nowych po pierwsze będzie liczniejsza niż Ci z 1-5 ligii i nie musi się oglądać do tyłu i pytać kto i po co to wymyslił. Staff ma tego pełną świadomośc mam taką nadzieję. Czas decyzji skąd brać kasę już minął a oni się kiwają. Nie komercja Ok . Szanuję to ale niech szukają legalnych dróg wspierania projektu a nie podbierania drobnych z naszych kieszeni. Chcą wsparcia to niech sprzedają dlugopisy z napisem sokker polska za np 5zł itd. Ci którym rozwój Sokkera leży na sercu kupią. A reszta chce grać i jak będą problemy to sobie pójdą grać w Herosy czy inne gry a liczba 100000 w SK nie będzie realna ze szkodą dla tej idei. Mi projekt SK bardzo sie podoba stosowane metody i PR nie. :))
(edited)
2006-08-13 22:23:10
coz wystarczy przeczytac jedna niezbyt madra ksiazke o obsludze klienta i to wszystko staje sie oczywiste... niestety greg nie czytal ;-)
2006-08-13 22:26:02
Napewno czytał. Pytanie co staff powstrzymuje i dlaczego ??
2006-08-13 22:27:24
nie czytal. nie pisal by takich rzeczy jakie czasem pisze :-)
2006-08-13 22:27:51
Message deleted

2006-08-13 22:30:04
Na dzisiaj już dosyć. Cz. Nie chcialem nikogo urazić. Urażonych przepraszam.
2006-08-13 22:31:23
Onufry pozdrawia ;p
2006-08-13 23:35:03
coz wystarczy przeczytac jedna niezbyt madra ksiazke o obsludze klienta i to wszystko staje sie oczywiste... niestety greg nie czytal ;-)

Nie czytal, zreszta greg jest specjalista od anty-PR z targetem na Polske, kiepskim, bo Polske trzeba bylo znowu rozszerzac (na czym ucierpieli, jak widac, wszyscy).
2006-08-14 09:10:55
Cz. Poruszyliśmy sprawę kasy dla SK dla utrzymana jej niekomercyjnego charakteru. Co to za problem. Niech staff powoła organizację non profit np Fundację czy Stowarzyszenie wspierania gier sieciowych "Sokker" i tam na głownej stronie daje miejsce na 533 loga róznych firm, tam baneryy itd, . Natomiast na stronie Sokker manager tylko link do swojej organizacji i po krzyku. Wszelkie konferencja wystąpienia pod szyldem albo fundacji albo Stowarzyszenia , żeby sie sponsorzy nie czepiali. koszt utrzymania jednej z tych organizacji byc może pomijalny przy wykorzystaniu już istniejącej bazy w staffie (Księgowa pewnie jest żeby te darowizny na SK księgować ) :))). I niech się wreszcie odwalą od naszych praw związanych z uzytkowaniem Plusa. I główkują nad poprawę PR póki jest jeszcze czas :))))
2006-08-14 10:08:24
Jasne. Jak jest przerwa na wizji w TV to zwracają kasę za abonament. Jak miałem przerwę w dostawie prądu to zakład energetyczny pomniejszył mi stałą opłatę i zapłacił za zepsutą kiełbasę co miałem w lodówce. Poza tym za przerwy w dostawie internetu wszelkie sieci osiedlowe, radiowe czy satelitarne zwracają kasę. Jak miałem zepsuty telefon przez dwa dni to tepsa wydłużyła mi abonament... Poważnie, zwracają i wydłużają? ;D
2006-08-14 10:17:25
odpowiedz jest prosta. nie, bo nikomu nie chce sie o to sadzic :>

nie jestem pewien, ale ustawa o prawach konsumenta chyba nigdzie nie mowi o obowiazkowym zwrocie za nieswiadczenie uslug

we wloszech zwrocono kiedys kolesiowi kase za straty moralne, za to ze podczas ogladania meczu wylaczono mu prad :)
(edited)
2006-08-14 10:34:02
ja nie wierze w nic co jest nonprofit. niech bedzie profit i niech bedzie dobre :-)
2006-08-14 10:56:16
to był taki szybki pomysł na oddzielenie części komercyjnej :))
2006-08-14 11:04:38
Bo w definicji usługi jest clow. Albo jest albo jej nie ma. :). Cokolwiek dodasz już jest problem