Azərbaycan dili Bahasa Indonesia Bosanski Català Čeština Dansk Deutsch Eesti English Español Français Galego Hrvatski Italiano Latviešu Lietuvių Magyar Malti Mакедонски Nederlands Norsk Polski Português Português BR Românã Slovenčina Srpski Suomi Svenska Tiếng Việt Türkçe Ελληνικά Български Русский Українська Հայերեն ქართული ენა 中文
Subpage under development, new version coming soon!

Subject: Bez Plusa, jak bez ręki:)

2019-02-08 09:31:12
Serio ?! hmm Doładował Ci Plusa za porade ?!



2019-02-08 10:30:39
Serio, tez byłem zaskoczony. Musi być naprawdę w porządku człowiekiem.
2019-02-08 10:38:30
Może teraz Ja Tobie dam porade i wskaże komu masz doladować Plusa hi hi
2019-02-08 10:48:12
jeśli to Twoja żona założyła konto i jej pomagałeś to nie liczy się, że Ci kupiła plusa :V
(edited)
2019-02-08 10:50:47
Message deleted

2019-02-08 10:53:50
Message deleted

2019-02-08 11:25:43
Nie, Twoja mi wykupiła. Powtarza, że jesteś nieudacznikiem i prosi mnie o pomoc :-D
2019-02-08 18:54:46
Kupując Plusa dajesz przyzwolenie na dalszy brak zmian. W chwili zakrecenia kurka z pieniedzmi obudza sie wlasciciele wynajmujac na umowe zlecenie paru giermkow i wreszcie zniknie baner MAMY EURO 2012

2019-02-08 19:03:55
Pije ..,.
2019-02-08 23:03:00
Tiaaa
2019-02-13 22:17:31
Wielkie dzięki teraz dla wszystkich plusowiczów. I tych co wykupują regularnie i tych co kupują okazyjnie.
Właśnie dzięki wam, awaria będzie pewnie dziś naprawiona. Gdyby gra przynosiła zerowe lub minimalne zyski, to nikt by się tym nie przejął i z naprawą czekalibyśmy do końca tygodnia.

Utrzymujecie tę grę przy życiu.


2019-02-13 22:20:46
Aha i nie wiem z jakiego powodu to stękanie. Awaria - normalna sprawa. Która gra ich nie ma...
A co do tego, że brak jakiegoś powiadomienia...może po prostu nie wiedzą kiedy uda się to ogarnąć? Co w tym dziwnego?

2019-02-13 23:11:29
;)
2019-02-14 08:04:14
Tylko niestety przez takie olewajace podejście tych którzy kupują plusa jest coraz mniej. Wiesz jak się za coś płaci to ma się jakieś oczekiwania i wymagania, a że są awarię często niezależne od nas to sprawa oczywista tylko wtedy przez zwykła grzecznosc i szacunek do swoich klientów należy im się jakieś info na temat zaistniałej sytuacji.
2019-02-14 08:21:29
Tiaaa płaci, 7 zl miesięcznie...suma porażająca
2019-02-14 08:28:16
Ile by nie było w plemionach jest jeszcze taniej a o każdej awarii albo planowanych pracach serwisowych info jest