Azərbaycan dili Bahasa Indonesia Bosanski Català Čeština Dansk Deutsch Eesti English Español Français Galego Hrvatski Italiano Latviešu Lietuvių Magyar Malti Mакедонски Nederlands Norsk Polski Português Português BR Românã Slovenčina Srpski Suomi Svenska Tiếng Việt Türkçe Ελληνικά Български Русский Українська Հայերեն ქართული ენა 中文
Subpage under development, new version coming soon!

Subject: Bez Plusa, jak bez ręki:)

2019-02-14 08:28:16
Ile by nie było w plemionach jest jeszcze taniej a o każdej awarii albo planowanych pracach serwisowych info jest
2019-02-14 08:31:57
Spoko, następnym razem Damian na pewno napisze:
"Za tydzień planowana jest awaria, proszę o wyrozumiałość"

To ma sens.
2019-02-14 08:38:47
Nie mówię, że klienci są tu traktowani jakoś super. Ale nie róbmy nie wiem jakiej tragedii z kilku- godzinnego poślizgu.
Widać że już ruszyło.
Zatem powiadamianie o każdej awarii jest bezsensowne, przecież widać że jest.
Zresztą nawet jakby napisali jaka awaria, to i tak pewnie byś nie wiedział o co biega.
2019-02-14 08:46:42
Chodzi o podejście ja mam swoją firmę i jak jest awaria to do wszystkich klientów wysyłam info bo wiem że jak ich oleje to zrobię to raz czy 2 a za kolejnym razem cześć sobie znajdzie inna firmę i będzie mnie miało w dupie tak jak ja miałbym ich i tu jest to samo, jeśli ktoś jest nowym graczem i czuję się totalnie olewany to go raczej nie zachęca żeby wykupić plusa kolejny raz, ale każdy ma swoje podejscie
2019-02-14 09:07:49
Jakim nowym graczem? Nowych to tu jest dwóch rocznie :-P
2019-02-14 09:12:41
Pewnie dlatego :) mi niechodzi o jakieś strasznie szczegółowe info wystarczyłoby napisać że mamy awarię pracujemy nad jak najszybszym przywrócenie strony do prawidłowego działania za niedogodności przepraszamy, wrzucenie czegoś takiego zajmuje 30 sekund ale masz jakieś tam poczucie że coś robią a tak to nic nie wiadomo i trzeba się domyślać
2019-02-14 09:41:05
też masz czasem awarie i powiadamiasz klientów, że mecz i trening się opóźnią? :P
2019-02-14 09:50:05
Akurat mam szkołę pływania i jak jest awaria basenu a już kilka razy była to oszywiscie że wysyłam tych 150-200sms do ludzi żeby bezsensu nie jechali i nietracili czasu na po całowanie klamki
2019-02-14 11:07:04
Porządna firma! Żeby wszystkie takie były... ale zwyczaj dobry, warto się tego trzymać :)
2019-02-14 11:34:40
Moim zdaniem nie ma innego wyjścia jakbym wystawił ludzi kilka razy do wiatru, oni zapakowali by dzieciaka do fury przejechali czasem i 20-30km w jedną stronę tylko poto żeby zobaczyć że nie ma zajęć to wiem że zaraz spora część by przeszła do konkurencji, a mi wyskrobanie SMS zajmuje minute więc to nakład pracy żaden a i potem nie muszę odbierać telefonów z awanturami więc mam spokój.
(edited)
2019-02-14 11:36:10
Profesjonalna obsługa. Tak trzymaj!
kb
2019-02-16 19:57:16
a twoim klientom skille skaczą tylko we czwartki czy też masz lepiej niż w SK? :p
2019-02-16 20:41:53
Bzdura. Przykład tak lipny, że aż nie wiem czy odpowiadać.

Porównujesz zupełnie inne sytuacje. W Twoim przykładzie ktoś musi poświęcić swój czas i środki, żeby dojechać na zajęcia. I przez brak informacji z Twojej strony, może coś stracić.
Ty nie tracisz tu nic, prócz tego że zobaczyłeś skoki na zielono jakieś 8h później niż zwykle. No chyba nie musisz w czwartki rano wsiadać do auta i jechać 30km do kawiarenki internetowej (jeszcze istnieją? :-P), żeby zalogować się na sokkera he he

Poza tym, rozumiem, że jak na tym basenie zapcha się jeden kibel, to zajęcia już odwołujesz? :-P
Bo tutaj dostęp do sokkera mieliśmy, były tylko problemy z jednym elementem - update.

Poza tym, jeśli ktoś zrezygnowałby z Twoich usług tylko dlatego, że raz na do roku zdarzy się jakaś awaria i niepotrzebnie przyjedzie, to oznaczałoby że po prostu jesteś beznadziejnym nauczycielem :-P
Nikt normalny o taką jednorazową akcję się nie oburzy. Awaria jak wskazuje sama nazwa jest awarią i ma to do siebie, że przychodzi niezapowiadana :-P


I wolę, żeby od razu zaczęli ją usuwać niż tracili czas na powiadamianie wszystkich co się dzieje. Bo i tak 90% osób tego informatycznego bełkotu nie zrozumie.



2019-02-16 20:46:46
wrzucenie czegoś takiego zajmuje 30 sekund ale masz jakieś tam poczucie że coś robią a tak to nic nie wiadomo i trzeba się domyślać


Skoro robili ręczny update, to nawet średnio zorientowany gracz od razu widzi, że o awarii wiedzą i coś robią. Tu geniuszem być nie trzeba.
2019-02-16 20:54:14
Nic nie robią od czasu otrzymania Euro 2012 ale i tak znajda sie komuszki ktorzy kupi Plusa.
Dzialacie na szkode, biznesu i tak nikt nie sprzeda poki jest taki zysk za nic. Jak dochod spadnie wezma sie do wprowadzania zmian albo zwina interes.

Tak dziala wolny rynek swiadomych konsumentow oczekujacych produktu klasy premium zamiast czegos czekoladopodobnego od januszpolu
2019-02-16 20:55:11
Nie wiesz o czym piszesz, ale ok. Pisz dalej.