Subpage under development, new version coming soon!
Subject: PLUS
Io il mensile non lo vedo nel pagamento in unica soluzione
Vedo solo quello mensile a 8,20 che però si ripete automaticamente
(edited)
Vedo solo quello mensile a 8,20 che però si ripete automaticamente
(edited)
Si, ma potendolo annullare in qualsiasi momento senza penale, è come se fosse
Ma lo fai solo una volta
- se usufruisci della promozione, successivamente la annulli e poi vuoi abbonarti nuovamente, il prezzo promozionale non sarà più valido.
- se usufruisci della promozione, successivamente la annulli e poi vuoi abbonarti nuovamente, il prezzo promozionale non sarà più valido.
Si ma infatti io neanche lo tengo in considerazione lo sconto....è sempre più conveniente farlo mensile piuttosto che più ampio a prescindere... non ha una logica, perlomeno apparente
Ho capito, ma io proprio non la vedo la possibilità di sottoscrizione per un mese (senza lo sconto), forse perché sono già plus.
Potrebbe non essere aggiornata la pagina per i non plus (come te)?
[url=https://imgbb.com/][/url]
Potrebbe non essere aggiornata la pagina per i non plus (come te)?
[url=https://imgbb.com/][/url]
There is no one month option in single payment-typed PLUS .The subscription is type of PLUS preferred by the owners so that is why it is promoted (by price and currently also by promotional price till end of November). An alternative to it - single payment PLUS has a couple of subtypes from which 2-months is shortest one and, hence, the worst (by price).
Il mio pagamento automatico mensile non è andato a buon fine e non capisco il perchè
Non ricordo il giorno esatto in cui mi scade l’abbonamento vecchio, il mese è dicembre. A fine novembre ho fatto quello mensile con la carta e mi dice che scade il 5 febbraio. Mi pare di ricordare che c’era un mese gratuito. Presumo che il nuovo parta non da fine novembre ma dalla scadenza del vecchio.
Può essere che ciò valga pure per te in maniera simile?
You have an active subscription, which will renew for another 30 days on 05.02.2025.
Può essere che ciò valga pure per te in maniera simile?
You have an active subscription, which will renew for another 30 days on 05.02.2025.
No no, riporto qui la mail che mi è arrivata. La scadenza del rinnovo mensile era oggi...
Failed to renew Sokker PLUS subscription
Dear donzauker
We are delighted that you are taking advantage of the Sokker PLUS subscription. By doing so, you are supporting the further development of your favourite game, and in return you receive a lot of functionality.
As you requested, we tried to renew your monthly subscription. Unfortunately, this attempt was unsuccessful! Please check the information provided in the Sokker PLUS shop and the availability of funds on your credit card. Remember that the continuity of your subscription is important, also so that you do not lose some of your training data.
However, if you have decided to take a break, we hope that you will become a subscriber again in the future. After all, this deal is mutually beneficial!
With our best regards
Sokker Team
Failed to renew Sokker PLUS subscription
Dear donzauker
We are delighted that you are taking advantage of the Sokker PLUS subscription. By doing so, you are supporting the further development of your favourite game, and in return you receive a lot of functionality.
As you requested, we tried to renew your monthly subscription. Unfortunately, this attempt was unsuccessful! Please check the information provided in the Sokker PLUS shop and the availability of funds on your credit card. Remember that the continuity of your subscription is important, also so that you do not lose some of your training data.
However, if you have decided to take a break, we hope that you will become a subscriber again in the future. After all, this deal is mutually beneficial!
With our best regards
Sokker Team