Azərbaycan dili Bahasa Indonesia Bosanski Català Čeština Dansk Deutsch Eesti English Español Français Galego Hrvatski Italiano Latviešu Lietuvių Magyar Malti Mакедонски Nederlands Norsk Polski Português Português BR Românã Slovenčina Srpski Suomi Svenska Tiếng Việt Türkçe Ελληνικά Български Русский Українська Հայերեն ქართული ენა 中文
Subpage under development, new version coming soon!

Subject: Samochody :)

2009-02-10 15:26:10
zółte...biale dozowlone..niebiskei i inne juz lipa..znaczy sie lipa ..moga sie czepic:)ale miec trzeba bo tez lipa nie miec:)
2009-02-12 00:44:05
Do Opla są tanie części....ale nie przesadzaj 100 metrów hamowania przy 160KM/h... to nie jest mało....300-400 metrów to nie wiem czym ty jeździsz że ty pół kilometra prawie hamujesz nawet na mokrej drodze... nie można hamować i kontrolować.. - to Ty jak hamujesz rozumiem puszczasz kierownice?? Po drugie nowe zimówki Michelina i ABS też oczywiście widzisz musisz jeszcze dużo pojeździć by lepiej zacząć hamować... bo sama droga hamowania w wiekszości zależy od umiejętności kierowcy niż samego sprzętu....

a tak apropo napisałem rowik a nie rów gdyby nie było rowiku to by zatrzymał się w polu i nic by nie wymieniał bynajmniej w karoseri



@a brałeś pod uwagę hamowanie silnikiem....duże ryzyko ostre hamowanie silnikiem przy takiej prędkości ale cóż mogło zostać zastosowane.... jakimś szybkim ruchem na 3 i fura momentalnie traci prędkość
(edited)
2009-02-12 01:29:11
o czym Ty mowisz wogole? posluchaj.. spotkajmy sie.. przejedziesz sie ze mna.. podczas driftu.. to wtedy moze ocenisz panowanie nad kierownica oraz doswiadczenie jakie posiadam.. to ze bede niedlugo zdawac prawko C+E nie jest przypadkiem.. Do tego nie ma typu pojazdu ktorym bym nie kierowal (motory, osobowki, busy, ciezarowki, koparki, wozki widlowe, dzwigi, terenowki, ciagniki, ciagniki siodlowe - z tych ktore pamietam..)

Co do hamowania to nie rozumiesz ze hamowanie wytwarza dodatkowy poslizg? nawet ABS? nie mowie o hamowaniu i kontrowaniu poslizgow gdzie samochod odstepuje od prawidlowego kierunku jazdy do jakis 10-20 stopni tylko okolo 90 (kontrowalem przy stanie - tyl wyprzedza przod wiec zbedne sa komentarze typu "nie mozliwe jest wyprowadzenie z takiego czegos")

300-400 metrów to nie wiem czym ty jeździsz że ty pół kilometra prawie hamujesz

Jezdze BMW 525i.. i to nie bylo hamowanie tylko proba wyprowadzenia samochodu z sytuacji praktycznie nie do wyciagniecia ;/ gdybym chodzby dotknal hamulca to pewnie juz nie byloby mnie wsrod zywych..

nowe zimówki Michelina i ABS też oczywiście widzisz musisz jeszcze dużo pojeździć by lepiej zacząć hamować..

Widac ze Ty musisz jeszcze wiecej pojezdzic ;/ na lodzie nie pomoga Ci ani zimowki ani absy ani asc ani nic z tych spraw..

bo sama droga hamowania w wiekszości zależy od umiejętności kierowcy niż samego sprzętu....

Dokladnie.. osobiscie wole samochod bez absu.. sam dostosowuje sile hamowania do potrzeb.. a jak jest wiadome (nie wiem czy tobie) abs wydluza droge hamowania.. nie zaleznie od umiejetnosci..


PS. Nawiasem.. kazdy z kumpli (jechalismy w 5) mowil ze nigdy w zyciu nie widzial zeby ktos tak szybko kierownica krecil.. jedyne co uratowalo nas.. to moje umiejetnosci (doswiadczenie z driftowania) i skret BMW (ponad 90 stopni? nie jestem pewny ile ale napewno granice 90)..
(edited)
2009-02-12 13:39:14
ABS na oblodzonej jezdni wydłuża drogę hamowania a zimówki też nie są aż tak skuteczne w takich warunkach.

Próbowałeś kiedykolwiek wrzucić ze 160 na 3 bieg?? takie obroty mogą skutecznie unieruchomić autko na stałe. przecież mało który samochód kręci się tak wysoko nie mówiąc o jakimś oplu.
2009-02-12 14:00:53
ABS na kazdej nawieszczni wydluza droge hamowania.. Moja Beta 160 leci na 3 ;)
2009-02-12 14:45:59
U ciebie jak wcześniej napisałeś jest 2.5 silnik a w astrze ojca Mazdy nie wiadomo hehe może 1.4 lub 1.7dti czy jakoś tak. więc nie ma nawet co porównywać
2009-02-12 14:50:15
tak jest.. do tego 2.5 z chipem i zdjetym kagancem ;) ale mimo to szkoda wkrecac ponad te 5k obrotow.. chociaz raz tak na probe wbilem ja do ponad 7k ;)

szczerze mowiac nie mam pojecia jakie silniki mial opel.. wiec sie nie wypowiadam :P marka niezbyt mnie interesuje.. poza kilkoma starymi pozycjami oraz nowosciami wszemznanymi..
2009-02-12 16:13:28
z tymi 90 stopniami to chyba lekka przesada... 90stopni to kola staly by prostopadle do samochodu ;/ nawet przy drifcie nie ma potrzeby takiego promienia skretu...
2009-02-12 16:47:54
ale przy nakrecaniu sie przydaje.. i przy poslizgu.. kiedy tyl zaczyna wyprzedzac przod ;)
(edited)
2009-02-12 17:03:00
moze i przydaje ale nie moge sobie tego wyobrazic pod wzgledem mechanicznym; to jest raczej nie mozliwe na moje to jakies 60-70stopni to taka granica wedlug mnie ;p
2009-02-12 17:08:58
dokladnie..90* nie ma technicznej mozliwosci zrobic...
2009-02-12 17:50:07
no niech wam bedzie.. chociaz wykladajace sie kola przy takich markach jak bmw czy mercedes.. daja wizerunek jakby kola prawie odstepowaly od osi symetrii samochodu o jakies 80 stopni.. musialbym kiedys to zmierzyc ;) ogolnie wiadomo okresla sie tylko srednice zawracania.. a nie skret sam w sobie..
2009-02-16 20:57:36
co to za auto
(edited)
2009-02-16 21:21:01
VW Polo?
2009-02-16 21:21:46
nie!:P to nie jest VW!:P
2009-02-16 21:27:09
To jest VW Lupo :P