Subpage under development, new version coming soon!
Subject: Samochody :)
zółte...biale dozowlone..niebiskei i inne juz lipa..znaczy sie lipa ..moga sie czepic:)ale miec trzeba bo tez lipa nie miec:)
Do Opla są tanie części....ale nie przesadzaj 100 metrów hamowania przy 160KM/h... to nie jest mało....300-400 metrów to nie wiem czym ty jeździsz że ty pół kilometra prawie hamujesz nawet na mokrej drodze... nie można hamować i kontrolować.. - to Ty jak hamujesz rozumiem puszczasz kierownice?? Po drugie nowe zimówki Michelina i ABS też oczywiście widzisz musisz jeszcze dużo pojeździć by lepiej zacząć hamować... bo sama droga hamowania w wiekszości zależy od umiejętności kierowcy niż samego sprzętu....
a tak apropo napisałem rowik a nie rów gdyby nie było rowiku to by zatrzymał się w polu i nic by nie wymieniał bynajmniej w karoseri
@a brałeś pod uwagę hamowanie silnikiem....duże ryzyko ostre hamowanie silnikiem przy takiej prędkości ale cóż mogło zostać zastosowane.... jakimś szybkim ruchem na 3 i fura momentalnie traci prędkość
(edited)
a tak apropo napisałem rowik a nie rów gdyby nie było rowiku to by zatrzymał się w polu i nic by nie wymieniał bynajmniej w karoseri
@a brałeś pod uwagę hamowanie silnikiem....duże ryzyko ostre hamowanie silnikiem przy takiej prędkości ale cóż mogło zostać zastosowane.... jakimś szybkim ruchem na 3 i fura momentalnie traci prędkość
(edited)
o czym Ty mowisz wogole? posluchaj.. spotkajmy sie.. przejedziesz sie ze mna.. podczas driftu.. to wtedy moze ocenisz panowanie nad kierownica oraz doswiadczenie jakie posiadam.. to ze bede niedlugo zdawac prawko C+E nie jest przypadkiem.. Do tego nie ma typu pojazdu ktorym bym nie kierowal (motory, osobowki, busy, ciezarowki, koparki, wozki widlowe, dzwigi, terenowki, ciagniki, ciagniki siodlowe - z tych ktore pamietam..)
Co do hamowania to nie rozumiesz ze hamowanie wytwarza dodatkowy poslizg? nawet ABS? nie mowie o hamowaniu i kontrowaniu poslizgow gdzie samochod odstepuje od prawidlowego kierunku jazdy do jakis 10-20 stopni tylko okolo 90 (kontrowalem przy stanie - tyl wyprzedza przod wiec zbedne sa komentarze typu "nie mozliwe jest wyprowadzenie z takiego czegos")
300-400 metrów to nie wiem czym ty jeździsz że ty pół kilometra prawie hamujesz
Jezdze BMW 525i.. i to nie bylo hamowanie tylko proba wyprowadzenia samochodu z sytuacji praktycznie nie do wyciagniecia ;/ gdybym chodzby dotknal hamulca to pewnie juz nie byloby mnie wsrod zywych..
nowe zimówki Michelina i ABS też oczywiście widzisz musisz jeszcze dużo pojeździć by lepiej zacząć hamować..
Widac ze Ty musisz jeszcze wiecej pojezdzic ;/ na lodzie nie pomoga Ci ani zimowki ani absy ani asc ani nic z tych spraw..
bo sama droga hamowania w wiekszości zależy od umiejętności kierowcy niż samego sprzętu....
Dokladnie.. osobiscie wole samochod bez absu.. sam dostosowuje sile hamowania do potrzeb.. a jak jest wiadome (nie wiem czy tobie) abs wydluza droge hamowania.. nie zaleznie od umiejetnosci..
PS. Nawiasem.. kazdy z kumpli (jechalismy w 5) mowil ze nigdy w zyciu nie widzial zeby ktos tak szybko kierownica krecil.. jedyne co uratowalo nas.. to moje umiejetnosci (doswiadczenie z driftowania) i skret BMW (ponad 90 stopni? nie jestem pewny ile ale napewno granice 90)..
(edited)
Co do hamowania to nie rozumiesz ze hamowanie wytwarza dodatkowy poslizg? nawet ABS? nie mowie o hamowaniu i kontrowaniu poslizgow gdzie samochod odstepuje od prawidlowego kierunku jazdy do jakis 10-20 stopni tylko okolo 90 (kontrowalem przy stanie - tyl wyprzedza przod wiec zbedne sa komentarze typu "nie mozliwe jest wyprowadzenie z takiego czegos")
300-400 metrów to nie wiem czym ty jeździsz że ty pół kilometra prawie hamujesz
Jezdze BMW 525i.. i to nie bylo hamowanie tylko proba wyprowadzenia samochodu z sytuacji praktycznie nie do wyciagniecia ;/ gdybym chodzby dotknal hamulca to pewnie juz nie byloby mnie wsrod zywych..
nowe zimówki Michelina i ABS też oczywiście widzisz musisz jeszcze dużo pojeździć by lepiej zacząć hamować..
Widac ze Ty musisz jeszcze wiecej pojezdzic ;/ na lodzie nie pomoga Ci ani zimowki ani absy ani asc ani nic z tych spraw..
bo sama droga hamowania w wiekszości zależy od umiejętności kierowcy niż samego sprzętu....
Dokladnie.. osobiscie wole samochod bez absu.. sam dostosowuje sile hamowania do potrzeb.. a jak jest wiadome (nie wiem czy tobie) abs wydluza droge hamowania.. nie zaleznie od umiejetnosci..
PS. Nawiasem.. kazdy z kumpli (jechalismy w 5) mowil ze nigdy w zyciu nie widzial zeby ktos tak szybko kierownica krecil.. jedyne co uratowalo nas.. to moje umiejetnosci (doswiadczenie z driftowania) i skret BMW (ponad 90 stopni? nie jestem pewny ile ale napewno granice 90)..
(edited)
ABS na oblodzonej jezdni wydłuża drogę hamowania a zimówki też nie są aż tak skuteczne w takich warunkach.
Próbowałeś kiedykolwiek wrzucić ze 160 na 3 bieg?? takie obroty mogą skutecznie unieruchomić autko na stałe. przecież mało który samochód kręci się tak wysoko nie mówiąc o jakimś oplu.
Próbowałeś kiedykolwiek wrzucić ze 160 na 3 bieg?? takie obroty mogą skutecznie unieruchomić autko na stałe. przecież mało który samochód kręci się tak wysoko nie mówiąc o jakimś oplu.
ABS na kazdej nawieszczni wydluza droge hamowania.. Moja Beta 160 leci na 3 ;)
U ciebie jak wcześniej napisałeś jest 2.5 silnik a w astrze ojca Mazdy nie wiadomo hehe może 1.4 lub 1.7dti czy jakoś tak. więc nie ma nawet co porównywać
tak jest.. do tego 2.5 z chipem i zdjetym kagancem ;) ale mimo to szkoda wkrecac ponad te 5k obrotow.. chociaz raz tak na probe wbilem ja do ponad 7k ;)
szczerze mowiac nie mam pojecia jakie silniki mial opel.. wiec sie nie wypowiadam :P marka niezbyt mnie interesuje.. poza kilkoma starymi pozycjami oraz nowosciami wszemznanymi..
szczerze mowiac nie mam pojecia jakie silniki mial opel.. wiec sie nie wypowiadam :P marka niezbyt mnie interesuje.. poza kilkoma starymi pozycjami oraz nowosciami wszemznanymi..
z tymi 90 stopniami to chyba lekka przesada... 90stopni to kola staly by prostopadle do samochodu ;/ nawet przy drifcie nie ma potrzeby takiego promienia skretu...
ale przy nakrecaniu sie przydaje.. i przy poslizgu.. kiedy tyl zaczyna wyprzedzac przod ;)
(edited)
(edited)
moze i przydaje ale nie moge sobie tego wyobrazic pod wzgledem mechanicznym; to jest raczej nie mozliwe na moje to jakies 60-70stopni to taka granica wedlug mnie ;p
dokladnie..90* nie ma technicznej mozliwosci zrobic...
no niech wam bedzie.. chociaz wykladajace sie kola przy takich markach jak bmw czy mercedes.. daja wizerunek jakby kola prawie odstepowaly od osi symetrii samochodu o jakies 80 stopni.. musialbym kiedys to zmierzyc ;) ogolnie wiadomo okresla sie tylko srednice zawracania.. a nie skret sam w sobie..