Subpage under development, new version coming soon!
Subject: Samochody :)
nie golfa III nieee;///// do 10 k to bym ci polecił clio fajne autko albo wspomiany wyżej seat arosa oraz może citroen C2...
za dostepnosc czesci i ich ceny, oraz wytrzymalosc silnika i innych czesci - Golf III.. lecz sa bardzo powszechne i jakto powiedziec czesto obraz "wieś tuning".. za oryginalnosc, zaskakujaca moc dosc - Mitsubishi Colt 1.8 ;)
ed. wlasciwie to samochody do 5k.. do 10 - Volvo V40/BMW e34 2.5 tds :P
(edited)
ed. wlasciwie to samochody do 5k.. do 10 - Volvo V40/BMW e34 2.5 tds :P
(edited)
Rafał to
clewu [del]
mi do prawka jeszcze troche zostalo ale rozgladam sie za audi A3 po 2003 z tym nowym grylem piekny samochodzik 1,9 tdi 105 koni 3 drzwi i odlot
astra 2.0 gt 150 koni apropo poprzedniego tematu a tam ktos sie wysmiewał ze 1.4
podejrzewam ze tą ciezka twoją bete w dislu to by łykneła
Próbowałeś kiedykolwiek wrzucić ze 160 na 3 bieg?? takie obroty mogą skutecznie unieruchomić autko na stałe. przecież mało który samochód kręci się tak wysoko nie mówiąc o jakimś oplu.
ace-mati[/i]
znalazł się fachowiec mysle ze wrzucenie w takim oplu 3 przy 160 to nie problem...ale wiadomo niektórzy pierw wyśmieją potem myślą..
(edited)
podejrzewam ze tą ciezka twoją bete w dislu to by łykneła
Próbowałeś kiedykolwiek wrzucić ze 160 na 3 bieg?? takie obroty mogą skutecznie unieruchomić autko na stałe. przecież mało który samochód kręci się tak wysoko nie mówiąc o jakimś oplu.
ace-mati[/i]
znalazł się fachowiec mysle ze wrzucenie w takim oplu 3 przy 160 to nie problem...ale wiadomo niektórzy pierw wyśmieją potem myślą..
(edited)
Golf I 2.8 VR6 174 kuce;p oj to by tu wszystkich łykneło;p
moja beta ma 192hp seryjnie.. i nie jezdze na gnojowke.. dodaj do tego chipa i kilka modyfikacji ;) watpie zeby mial szanse opel.. mimo ze przyznam ciekawa moc.. ale ani na v-max ani na przyspieszenie raczej 0 lotow ;)
@maly
170+ kucy to nie jest jeszcze wcale duzo.. ale masz racje.. wozik super :P
@maly
170+ kucy to nie jest jeszcze wcale duzo.. ale masz racje.. wozik super :P
Rafał to
Timão [del]
tuning tyle ze by ci w tym golfie przód odjechal z silnikiem a reszta stoi ;p
v max pewnie beta ale przyspieszenie to bym sie kłucił
maja.. i do 6500rmp.. ale mam sciagniete blokady..
@maly
zapomnialem dodac.. chyba chodzilo Ci o golfa III
@maly
zapomnialem dodac.. chyba chodzilo Ci o golfa III
Rafał to
Timão [del]
jak juz mowimy o szybkich samochodach to za 180 tys kupisz sobie rs4 z 4,2 i 420 koni
chyba ze tak a poza tym betami nie mozna dlugo szybko jeździć :) i na wysokich obrotach
wiem cos o tym.. ale kocham to auto i nie zmienie jej nigdy ;) a moze kiedys zafunduje sobie kuty silniczek ;]
chociaz do konca sie zgodzic nie moge.. mam w bmw silnik m50 b25 - 2.5l 24v.. i swego czasu naprawde czesto chodzil na obrotach 5-6.5k rmp.. i jedyne co poszlo to uszczelka pod pokrywa i czujniki od poziomu oleju oraz od polozenia walu korbowego.. pozatym zadnych pekniec glowicy itp. no wiadomo.. pozatym jeszcze zawieszenie i opony do wymiany ;]
chociaz do konca sie zgodzic nie moge.. mam w bmw silnik m50 b25 - 2.5l 24v.. i swego czasu naprawde czesto chodzil na obrotach 5-6.5k rmp.. i jedyne co poszlo to uszczelka pod pokrywa i czujniki od poziomu oleju oraz od polozenia walu korbowego.. pozatym zadnych pekniec glowicy itp. no wiadomo.. pozatym jeszcze zawieszenie i opony do wymiany ;]