Subpage under development, new version coming soon!
Subject: Samochody :)
Tesla model 3 zamówiona. Odbiór w grudniu.
Heh, dopiero przeczytałem i nie ukrywam, że mnie lekko zaskoczyłeś ;)
Heh, dopiero przeczytałem i nie ukrywam, że mnie lekko zaskoczyłeś ;)
Wrzuć fotę jak odbierzesz :)
Ed. Czerwona idealna
Aero czy sport Koła?
(edited)
Ed. Czerwona idealna
Aero czy sport Koła?
(edited)
Zobacz Marek, juz jedna dupeczka chetna na przejazdzke. XD
Ed. Czerwona idealna
Leżę XD
(edited)
Ed. Czerwona idealna
Leżę XD
(edited)
Idź sprawdź czy Multipla stoi :-)
Jeździłem 3ką dwa razy, na trasie Wawa - Łódź, nie jestem chętny.
Jeździłem 3ką dwa razy, na trasie Wawa - Łódź, nie jestem chętny.
A ja bym się chętnie przymierzył.
Na papierze trójka jest na pierwszym miejscu mojej shortlisty przy wymianie obecnego wozidła.
Na papierze trójka jest na pierwszym miejscu mojej shortlisty przy wymianie obecnego wozidła.
Jakbym miał kupować elektryka to raczej tego :)
https://m.youtube.com/v/fos0BuqAbSI
Kia ev6
https://m.youtube.com/v/fos0BuqAbSI
Kia ev6
Idź sprawdź czy Multipla stoi :-)
Widze, ze to Tobie "multipla stoi" na sama mysl o nowej furze Marka.
Jeździłem 3ką dwa razy, na trasie Wawa - Łódź, nie jestem chętny.
A dal Ci chociaz kierownice potrzymac czy tylko biegi zmieniales?
Widze, ze to Tobie "multipla stoi" na sama mysl o nowej furze Marka.
Jeździłem 3ką dwa razy, na trasie Wawa - Łódź, nie jestem chętny.
A dal Ci chociaz kierownice potrzymac czy tylko biegi zmieniales?
jest na szortliście
największy minus to że żre więcej energii i przez to ma mniejszy zasięg a głównym kryterium dla mnie jest zrobienie trasy 450km spokojnym tempem bez ładowania
Tylko trójka LR spełnia na dziś ten warunek. Jeszcze eska ale za duża i za droga.
największy minus to że żre więcej energii i przez to ma mniejszy zasięg a głównym kryterium dla mnie jest zrobienie trasy 450km spokojnym tempem bez ładowania
Tylko trójka LR spełnia na dziś ten warunek. Jeszcze eska ale za duża i za droga.
Jeszcze kilka lat i będą większe zasięgi. Choć technologia się bardzo szybko rozwija. Jedyny minus to zaraz tak cena za energię piznie do góry, że ekonomicznie elektryki nie będą miały sensu bycia. Jak ktoś rozważa aspekt ekologii to i tak kupi elektryka, reszta będzie miała to gdzieś i kupi auto z alternatywnym paliwem.
Szczerze mówiąc to spodziewam się, że większych zasięgów już nigdy nie będzie. Będzie raczej presja na obniżkę cen przy utrzymaniu zasięgu w granicach 250-400km bo tyle wystarczyłoby gdyby ładowarek było tyle co obecnie stacji paliw. Jakieś pojedyncze modele w segmencie premium będą miały więcej niż to ale producenci masowi raczej się na zasięg nie będą ścigać.
Spodziewam się za to gęstszej sieci ładowarek o dużej mocy.
Co by mnie zresztą też zadowoliło bo na aktualnej trasie ich prawie wcale nie mam i stąd wybór LR
Spodziewam się za to gęstszej sieci ładowarek o dużej mocy.
Co by mnie zresztą też zadowoliło bo na aktualnej trasie ich prawie wcale nie mam i stąd wybór LR
Tak jak piszesz, problemem jest infrastruktura ładowania, a nie sam samochód czy jego cena.
Ja się zastanawiałem nad Cuprą Formentor... z e-Hybrid..., by zrobić podmiankę za ok. rok, ale przy tym co się dzieje na rynku, to ja już sam nie wiem :D
jak chcesz za rok to juz musisz zamawiac Formentora bo tyle sie aktualnie czeka na Cupre :) ja wlasnie sie zastanawiam na Formentorem ale odstrasza mnie te oczekiwanie oraz sporo usterek jakie na forach opisuja (glownie media padaja)
(edited)
(edited)
Trzeba czekać, aż łańcuch dostaw będzie uzdrowiony. Tak czy siak patrząc na ceny samochodów ma się wrażenie, że ceny producentów marek "nie" premium zaczynają się już od cen "premium" :)
Dodatkowo polski wał nam trochę popsuje gospodarkę sprzedaży samochodów w Polsce i zobaczymy jaki będzie teraz efekt inwestycyjny przedsiębiorstw.
Dodatkowo polski wał nam trochę popsuje gospodarkę sprzedaży samochodów w Polsce i zobaczymy jaki będzie teraz efekt inwestycyjny przedsiębiorstw.