Azərbaycan dili Bahasa Indonesia Bosanski Català Čeština Dansk Deutsch Eesti English Español Français Galego Hrvatski Italiano Latviešu Lietuvių Magyar Malti Mакедонски Nederlands Norsk Polski Português Português BR Românã Slovenčina Srpski Suomi Svenska Tiếng Việt Türkçe Ελληνικά Български Русский Українська Հայերեն ქართული ენა 中文
Subpage under development, new version coming soon!
 Topic closed!!!

Subject: »[i] Regulamin

  • 1
2009-12-09 18:37:51
Geston [del] to All
1. Przed założeniem nowego tematu wymagane są:
a) znajomość: zasad, regulaminu ogólnego forum jak i poniższego regulaminu,
b) umiejętność korzystania z wyszukiwarki tematów - zawsze sprawdź czy dyskusji którą chcesz rozpocząć nie można poruszyć w już istniejących wątkach!,
c) jeżeli wątek w którym mógłbyś kontynuować dyskusję nie istnieje sprawdź dodatkowo temat Klasyfikacja Pomysłów w którym można znaleźć aktualne informacje na temat postępów dotyczących pomysłów z tego forum,
d) po przejściu powyższych punktów i uznaniu że treść nowej dyskusji nie może być nigdzie poruszona dozwolone jest założenie nowego tematu,
e) zakładając nowy temat pamiętaj o poprawnym tytułowaniu, jeżeli temat dotyczy błędy używaj markera [B], jeżeli dotyczy pomysłu - używaj [P],

2. Odstępstwa od punktu pierwszego regulaminu będą karane, dodatkowo:
a) zabrania się zakładania tematów które wymienione są wśród nie mających szans na realizację (patrz temat Klasyfikacja Pomysłów),
b) zabrania się podbijania wątków pisząc "za", "up" itp. znajdujących się na liście pomysłów zgłoszonych twórcom, zarówno jeśli oczekują na decyzję jak i zostały już zatwierdzone, dozwolone jest natomiast pisanie postów na temat - wnoszących coś do dyskusji,
c) w przypadku wprowadzenia dodatkowych markerów które będą miały służyć tylko i wyłącznie członkom staffu do odpowiedniego oznaczenia tematów - użycie ich również będzie zabronione a złamanie tego punktu regulaminu - surowo karane,

3. Członkowie staffu zastrzegają sobie prawo do zmiany powyższego regulaminu. Dodatkowo to oni podejmują decyzje o ocenie pomysłu i prowadzą dalsze działania z nim związane (zgłaszanie tematów do twórców, zamykanie itp.).

--------

Markery których wykorzystywanie jest zabronione:
[i] - Wątki informacyjne: Regulamin, Klasyfikacja Pomysłów.
(edited)
2009-12-09 20:24:56
Warto wskrzesić wątek "Korekty". Proszę o wklejanie tam błędów w tłumaczeniach, sugestiach dotyczących poprawek w regulaminach, czy innych drobnostek.
(edited)
2009-12-10 21:05:11
podbijamyyy :P
2009-12-15 19:44:38
Zamykam temat "Nazwiska" na czas wyjaśnienia pewnej drobnej kwestii. Później zostanie otwarty i będzie pełnił on dalej swoją dawną funkcję.
2009-12-22 16:32:49
Polecam przeczytać :)
2009-12-31 11:55:58
Drobna aktualizacja - Korekty zgłaszamy teraz w "Klasyfikacji Pomysłów".
2010-01-25 18:24:57
Mała sugestia - nie "up'ować"... to nie przyspieszy działania, wręcz przeciwnie - kiedy widzę że ostatnich 10 postów w temacie to same "up" to mnie to dodatkowo zniechęca i trudniej mi wyciągać jakieś konkretne informacje - pomysły takie po prostu tracą swoje szanse.
2010-02-27 13:38:17
^
2010-03-01 16:35:18
Message deleted

2010-12-19 18:37:34
^
2016-07-15 07:49:04
Oficjalne info Pani admin w sprawie problemów płatności za plusa:
niech piszą na sokker@sokker.org

my nic nie możemy zrobić
  • 1