Azərbaycan dili Bahasa Indonesia Bosanski Català Čeština Dansk Deutsch Eesti English Español Français Galego Hrvatski Italiano Latviešu Lietuvių Magyar Malti Mакедонски Nederlands Norsk Polski Português Português BR Românã Slovenčina Srpski Suomi Svenska Tiếng Việt Türkçe Ελληνικά Български Русский Українська Հայերեն ქართული ენა 中文
Subpage under development, new version coming soon!

Subject: »World of Tanks

2012-06-06 22:34:47
heh ja z pz III/IV 50k :P ale na razie nim nie gram. prę na tygrysa ze stajni porsze :P
2012-06-07 00:25:04
Mnie brakuje już tylko 28k XPa do X tieru.
Kasy trzeba pozbierać, bo na T110E5 będę potrzebował aż 6 baniek.

Zirytowałem się dzisiaj już ostatecznie na mój T-127 premium.
Moja cierpliwość się skończyła. Tak ten czołg znerfili w ostatnim patchu,
że odebrali mi całą radość i przyjemność gry na nim.
Niby ma pancerz czołowy 40mm w III tierze a ostatnio wszystko weń wchodzi.
Sprzedałem go - dostałem 170k srebra.
2012-06-07 10:34:24
Też czasami pogrywam :> Ostatnio sie dorobiłem VI tieru (niemiecki VK) i ide powoli na IXtierowego meda. Na HT chyba sie nie skusze, bo irytuje mnie ich predkosc.

Ale mam pewien problem : (


Wszystkie moje czołgi mają jakieś dziwna i na pewno nie zamierzoną przez twórców BEZWŁADNOŚĆ. Zarówno medy, arty jak i lekki Tetrach z II tieru. Na przykład - jade do przodu i chce zahamować, żeby nie przegapić osłony - ale czołg jedzie dalej. Albo leciutko chce skręcić (i puszczam klawisz po 0,5 sek), a gra mi skręca mój czołg o 270 stopni. Przez co wylatuje przez osłony i gine, albo wpadam w sojuszników i ich ranie. No, dla postronnego obserwatora wygląda to jak totalne noobostwo. :P

Nie jest to problem ani pingu, ani fps. Żaden kolega i znajomy z takim czyms sie nie spotkał.
Macie jakieś rady?
2012-06-07 14:00:10
zmienić dostawcę neta, to się nazywa 'lag' :P
ping nie zawsze dokładnie go odzwierciedla.
masz 3001h? skręć na tygrysy jak inni pro gracze :P
2012-06-07 15:01:26
trafiłem przypadkowo, też gram :) od marca więc polecam WoT
2012-06-07 16:45:49
kolejna ładna bitwa na marderze :D 5 fragów, 1690 expa (x2), 10109 kr, strzelec pancerny, strzelec wyborowy :P
ed: 19 penetracji z rzędu :D
(edited)
2012-06-07 19:53:08
wymaksowany marder to jest to :D

wymaksowany M24 Chaffee to jest to :D
Chyba jeszcze lepsza zabawa niż francuzami
2012-06-07 21:07:34
ehhh 8 zniszczonych czołgów, a i tak porażka

2012-06-07 22:10:38
:D
2012-06-07 22:38:02
Fap fap?:P

Ja dzis cisne Grillem:P Musialem nabic z 30k, mniej wiecej, doswiadczenia, aby odblokowac i kupic w promocji Hummela:P Jeszcze z 5k mi brakuje:P

Hmm dzieki temu nabijam sobie skilla arta:> Przyznaje, ze to fajna zabawa, o ile wyladuje sie w teamie, ktory cos tam ogarnia:P
2012-06-07 22:58:26
Miałem Chaffiego dość długo, ale to czołg wybitnie nie dochodowy.
Giniesz w każdej bitwie (bo nie chodzi o to aby chować się po krzakach)
jego prędkość max to tylko 55km/h, tyle że super zwrotność
Naprawdę fajna armatka, chyba najlepsza pośród wszystkich lightów V tieru.
Zabawa nim przednia, ale koszt napraw mnie rozwalał.
Owszem incydentalnie da się wyjść do przodu, ale na ogół byłem w plecy.
Ostatnie patche trochę pozmieniały...

Ile kosztuje teraz naprawa wraka Chaffiego?
2012-06-08 01:08:37
Naprawa:
Naprawiono czołg M24 Chaffee. Wydano kredytów: 9 181
2012-06-08 23:42:48
Panowie potrzebuje rady.

Na swoim KW-1 mam wytrenowaną załogę na 100% i mam do wyboru dla nich specjalności, poradźcie co najlepiej wybrać dla każdego z nich (dowodca, celowniczy, kierowca mechanik, radiooperator, ladowniczy) jako pierwszy skil, a przyszlosciowo jako drugi skil :-)
2012-06-09 09:33:16
Jako pierwszą umiejętność na HT najlepiej wziąć szybszą naprawę.

Tutaj jest wyjaśnione ile dają poszczególne umiejętności :)
2012-06-09 10:57:35
no naprawe albo kamuflaż, mam na jagd panterze maskowanie, kocyk maskujący i kurde nieraz mnie saut minie a nie widzi:P
plus warto miec 6 zmysł jak sie gra AT
2012-06-09 11:28:39
Ciągle mam jeszcze KW-1 choć od dawna wymaksowany.
Do kupienia od dawna jest KW-1S na ścieżce do ISa-7,
ale póki co zbieram kasę na zakup T110E5 (X tier)
gdyż wkrótce go odsłonię.
Na większe wydatki nałożyłem embargo i KW-1S musi poczekać.

KW-1!
Doradzić? Proszę!
Co nieco zależy od Twojej taktyki gry i zainstalowanej armaty.

Jeśli wolisz walić z odległości super celną snajperką 57mm to uderz w umięjętności typowo snajperskie: poprawa widzialności (zwiad, orientacja w sytuacji), snajper, kamuflaż itp.

Jeśli wolisz walić w dym i pakować się w serce akcji z bardziej niecelnym,
ale cięższym działem 85mm to wybierasz skille poprawiające mobilność:
naprawa, hamowanie sprzęgłem