Azərbaycan dili Bahasa Indonesia Bosanski Català Čeština Dansk Deutsch Eesti English Español Français Galego Hrvatski Italiano Latviešu Lietuvių Magyar Malti Mакедонски Nederlands Norsk Polski Português Português BR Românã Slovenčina Srpski Suomi Svenska Tiếng Việt Türkçe Ελληνικά Български Русский Українська Հայերեն ქართული ენა 中文
Subpage under development, new version coming soon!

Subject: »World of Tanks

2012-08-14 20:58:43
A w grze to bardzo przyjemna do prowadzenia jednostka. Daje mnóstwo frajdy z bodajże 12mm działem. Niesamowicie celny, przeciwnik na 400-500 metrach nie jest trudnym celem do trafienia. Oczywiście nie ma mowy o dokładnym celowaniu ale z penetracją >250 śmiało można szyć bez celowania. Działko posiada najgorsze obrażenia z IX tierowych TDków (nie wiem jak z francuzami) ale nadrabia celnością i czasem przeładowania. Ze wspomagaczami typu rammer, wentylacja, braterstwo broni strzela prawe jak karabin maszynowy. Mogę oszacować, że 3-4 fragi na bitwę to nic nadzwyczajnego. A ilość zadanych obrażeń często pozwala uniknąć straty kredytów przy przegranej bitwie.
Mam w garażu 3 IX-ki ale ten tedek jest zdecydowanie najprzyjemniejszy.
2012-08-14 23:14:00
Gram teraz PzKpfw III i losuje mnie zawsze z czołgami z 6 lub 5 poziomem. Wsadziłem działo 7,5, dobrze zrobiłem?

Mój nick: RommelGuderian18 jak by ktoś kiedyś spotkał ;p
(edited)
2012-08-15 09:30:13
dodam do friendsow, moze w plutonie bys ze mna pyknal, bo inaczej to mi sie nie chce grac
2012-08-15 11:00:43
Ja na razie nie mam aż tak dobrych wrażeń z JagdTigera.
Ciągle jeszcze mam armatę z Ferdynanda, która zadaje około 500hp damage.
Cągła rywalizacja z tierami IX-X, które ranią JT jak chcą, sprawia że trudno poszaleć,
zwłaszcza na mapach o gęstej zabudowie, gdzie trudno wykorzystać walory TDka.

Mam na nim rammer, cammo-net i lornetę
mówisz o towarzyszach i wentylacji... czy to lepszy układ?
2012-08-15 13:23:12
Kiedyś zakładałem na wszystkie niszczyciele siatę ale TDki mają i tak niski współczynnik ukrycia a dodatkowo będąc w krzakach trzeba się często obracać przez co siata nie zawsze działa. A wentylacja, rammer, i braterstwo pozwala maksymalnie wyżyłować czas przeładowania a dodatkowo poprawia się wiele innych parametrów - czas skupiania celownika, szybkość obrotu niszczyciela itp. Także teraz stawiam na zestaw rammer, wentylacja, lorneta. A perki załogi to braterstwo i naprawa.


2012-08-17 00:17:17
ja gram od niedawna .. i pozytywne wrażenia mam ;) póki co dorobiłem się czołgu 5 tieru zobaczymy co będzie dalej ;)
(edited)
2012-08-17 14:54:36
Jako, iz jest promocja 50% na wyposazenie - to co kupic do KT? wentylacja/dosylacz/stabilizator? czy co?

@ Albor - dasz link do moda/modow, ktorych uzywasz? ktorych polecasz?
2012-08-17 19:17:14
Beny, dla KT właśnie taki zestaw jest moim zdaniem najsłuszniejszy. I chyba taki też miałem na nim.
2012-08-18 21:39:29
Co ja używam?
Modów czy modułów?

Mody to ja mam:
CameraMod,
TacticMap Mod,
jakiś lepszy celownik wraz OverTargetMarkers coś z serii XVM nie wiem dokładnie

w każdym bądź razie widzę jednocześnie nicki graczy, nazwy czołgów, numery tierów, dokładną ilość całkowitego HP, ilość pozostałego jeszcze HP, oraz widzę ile dokładnie HP schodzi przy każdym strzale

i to chyba wszystko
sam musiałbym linków poszukać
łatwiej byłoby spakować wszystko co mam w res-mods i udostępnić ci link

Natomiast moduły jakie mam na HT

rammer - dosyłacz pocisków
system naprowadzania - przyspiesza zgrywanie celownika
skrzynka narzędziowa - przyspiesza naprawę
wentylację
czasem montuję lornetę

generalnie różne kombinacje choć na każdym HT mam rammer i naprowadzanie, bo to dla mnie jest podstawa

na żadnym czołgu nie mam stabilizatora pionowego i nie wiem co tracę ;)
(edited)
2012-08-19 19:38:34
Modow:> A bylby dla Ciebie wielki problem, jakbys mi spakowal i gdzies udostepnil te mody, ktore uzywasz? + info jak je instalowac? bo aktualnie nie mam zadnego.

hmm dla KT:
1 - wentylacja
i co dalej? przydaje sie, wg mnie:
- mechanizm dosylajacy (-10% przeladowania)
- ulepszony system naprowadzania (-10% do szybkosci celowania)
- stabilizator pionowy (-20% do zgrania przy obrocie wiezy/jezdzie)

Co radzicie? Wg mnie jednak wentylacja+dosylacz+system naprowadzania?
2012-08-19 20:40:40
Przecież już pisałem wentylacja, stabilizator, dosyłacz. Chyba, że z moim zdaniem się nie liczysz ;)
2012-08-19 22:44:20
Ja preferuję system naprowadzania zamiast stabilizatora

zwłaszcza gdy wolisz walczyć na odległość to naprowadzanie jest nieodzowne,
stabilizator sprawdza się gdy walisz w dym w centrum akcji, walczysz na najkrótszym dystansie
i jesteś flankowany (objeżdżany) przez medy czy skauty, co wymaga ciągłego kręcenia wieżą.

Link z modami poszedł na SK-mail

EDYTA: Przy okazji - chwalim się. Właśnie na 2 kolejki przed końcem zapewniłem sobie awans bezpośredni do III ligi PL sokker :)
(edited)
2012-08-20 22:22:20
jak dodac te skorki z weakspotami dla czolgów, nie chce mi to hulac...
2012-08-21 08:28:41
chyba trzeba je wkopiować w miejsce orginalnych
nie wiem dokładnie bo nigdy z nich nie korzystałem
2012-08-21 08:32:40
z tego co pamietam to do katalogu res_mods/0.7.5/ i w tym miejscu wklejasz folder vehicles

Powinno śmigać
(edited)
2012-08-21 08:34:16
Ponakupowalem wczoraj wyposazenia:>

KT mam juz wymaxowanego, pozostaje zbieranie 145k expa na IX tier:/ troche mi to zajmie, szczegolnie, ze niedlugo koniec wakacji i zona z Mauym wraca do domu, wiec bedzie malo czasu na gre:/

PS. Dzieki jeszcze raz za mody - dzis po pracy sie pobawie:>