Azərbaycan dili Bahasa Indonesia Bosanski Català Čeština Dansk Deutsch Eesti English Español Français Galego Hrvatski Italiano Latviešu Lietuvių Magyar Malti Mакедонски Nederlands Norsk Polski Português Português BR Românã Slovenčina Srpski Suomi Svenska Tiếng Việt Türkçe Ελληνικά Български Русский Українська Հայերեն ქართული ენა 中文
Subpage under development, new version coming soon!

Subject: »DEV Diary 60: REFORMA ROZGRYWEK – to już teraz!

2022-01-09 13:53:05
Jest jedna nowość, od kilku dni nie mogę otworzyć strony Sokker.org na pc. Kombinuję w różnych przeglądarkach i efekt ten sam. Ciasteczka itp były czyszczone. Dodam że bez problemu otwiera mi się wszystko na telefonie. Jestem pozbawiony możliwości kreowania taktyk bo na fonie nie idzie. Jakieś pomysły?
2022-01-09 13:57:21
po pierwsze, podpięcie myszki do telefonu powinno umożliwić ci robieni na nim taktyk, więcej info u Damianka bo on to praktykuje

a po drugie to czym dokładnie objawia się ta niemożność otwarcie strony sokker.org możesz jakieś screeny dostarczyć, opisać to co dokładnie i kiedy się dzieje, czy przed czy po zalogowaniu się

poza tym daj info o systemie operacyjnym, przeglądarce i ich wersjach które do tego wykorzytujesz
2022-01-09 14:02:32
Dokładnie, myszka do telefonu i jedziemy :P
2022-01-09 15:19:52
Windows 10, zaktualizowane przeglądarki Edge i Google Chrome. Nie mogę wejść na stronę Sokker.org bo mi jej nie znajduje "not found". Error Html itd. Jak znajdę podpinaną klawiaturę to fona to i myszkę zakupię ;)
2022-01-09 15:34:33
dziwne, ale nie wchodzisz na żadne online.sokker.org etc.
tylko dokładnie
https://sokker.org
?
tak jest od zawsze czy kiedys dzialalo?
2022-01-09 17:03:17
Zwykle wchodziłem z kafelka który mi przeglądarka wyświetla dla najczęściej używanych stron. No ale próbowałem wyszukać adres w necie i wbić z linka, nie idzie. Mam też w zakładkach linki do for itp. Żaden nie działa na obu przeglądarkach. Cholernie dziwne, pierwszy raz sie z czymś takim spotkałem. Strona nie jest blokowana ani przez antywirus ani firewall. Masakra.
Po powrocie z pracy posadzę chyba jeszcze jedną przeglądarkę bo skończyły mi się pomysły.
(edited)
2022-01-09 17:21:27
możesz spróbować jeszcze użyć Ctrl+Shift+R jak już wejdziesz na sokker.org i przeglądarka pokaże not found
możesz też spróbować kombinacji takiej:
wciskasz Win+R
wpisujesz cmd
wciskasz enter
wpisujesz ipconfig /flushdns
wciskasz enter

ostatecznie to możesz całą tę kombinację co tutaj napisali zrobić:
https://support.pearson.com/getsupport/s/article/Reset-an-Internet-Connection-Flush-DNS#win10

ale nie gwarantuje ani sukcesu ani ze cos nieoczekiwanego nie nastapi
(edited)
2022-01-09 18:15:02
Dzięki, spróbuję.

Ps. Przeglądarka odnajduje stronę sokker.org ale jak kliknę link to nie znajduje zawartości.
(edited)
2022-01-09 18:21:40
Ps. Przeglądarka odnajduje stronę sokker.org ale jak kliknę link to nie znajduje zawartości.
w sensie tak było od początku czy coś z tego co powyżej napisałem pomogło?

no i muszę mieć to bardziej precyzyjnie opisane, najlepiej ze screenami, bo teraz z kolei nie rozumiem jaki link klikasz i w ogóle od czego wychodzimy i trudno mi próbować pomóc
2022-01-09 18:42:06
W grudniu wprowadziliśmy do gry zmiany w systemie wyboru składu. Są to zmiany dość wyjątkowe – wprowadziliśmy je na starym widoku składu, nie zastępując go jeszcze nowym widokiem, jak w przypadku innych podstron wdrożonych do tej pory. Zdecydowaliśmy się na takie poprawki ze względu na fakt, że jest to kluczowy widok, który zniechęcał nowych graczy do gry w sokkera. Z przeprowadzonych badań wiemy, że przysparzał najwięcej problemów, był nieintuicyjny i bez pomocy kogoś doświadczonego nowa osoba praktycznie nie była w stanie poprawnie ustawić składu swojej drużyny.
Ponieważ wprowadzone poprawki dotyczą starego widoku, byliśmy nieco ograniczeni możliwościami. Poprawiliśmy najbardziej kluczowe elementy, dalszy rozwój tego widoku będzie kontynuowany w przyszłości, w postaci zupełnie nowej jego wersji (jednak zostanie ona w dużej mierze oparta na zmianach, które obecnie weszły).
Kluczowe zmiany, które wprowadziliśmy:
1. Możliwość podejrzenia umiejętności każdego zawodnika
2. Zaznaczanie i wymienianie graczy, zamiast wybór z listy rozwijanej
3. Widok wszystkich zawodników z naszego klubu
4. Oznaczenie graczy kontuzjowanych
5. Podświetlanie błędnych poleceń meczowych (np. ich za dużej ilości)
6. Przenieśliśmy wszystkie opcje edycji składu na ekran ustawiania składu (czyli np. możliwość wczytania ustawienia z innego spotkania)
7. Ekran ustawiania składu jest teraz pierwszym widokiem, na który się przenosimy przy ustawianiu składu (a nie podsumowanie, jak wcześniej – rodziło to bowiem dużo problemów u nowych graczy, którzy nie rozumieli jak edytować pozycje z listy).
8. Dodaliśmy komunikat informujący o konieczności zapisania zmian przy próbie wyjścia z widoku
9. Po zmianie taktyki – jej podgląd się przeładowuje (wcześniej było konieczne odświeżenie strony).
Jesteśmy świadomi, że po zmianach nie wczytują się polecenia warunkowe dla danego meczu, z którego wczytujemy ustawienie. Niestety jest to dość czasochłonne, by po poprawkach ta opcja wciąż działała – mamy w planie jej przywrócenie, jednak nie jest ona priorytetowa.
Jednocześnie wiemy, że dużo kontrowersji spowodował błąd, w wyniku którego selekcjonerzy kadry narodowej również widzieli skille zawodników na tym ekranie. Błąd został naprawiony, jednak rozumiemy, że dla selekcjonerów to krok wstecz. Dlatego chcemy w tym miejscu przypomnieć, że ogłaszaliśmy już pomysł narzędzia, które ten problem rozwiąże. W profilu posiadanego zawodnika pojawi się checkbox, którego zaznaczenie spowoduje, że skille danego zawodnika będą widoczne dla selekcjonera jego kadry narodowej. Tym samym decyzja o tym, czy zawodnika udostępnić dla kadry pozostanie przy użytkownikach, ale nie będzie konieczne już aktualizowanie graczy – ich umiejętności będą na bieżąco widoczne dla selekcjonera (również na widoku wyboru składu). Ta funkcja zostanie dodana zaraz po zakończeniu prac nad reformą ligową, która jest obecnie naszym głównym priorytetem.

W kolejnych tygodniach przedstawimy wam dokładne zasady reformy ligowej, która czeka na nas od nowego sezonu. Wiemy, że potrzebujecie jak najbardziej dokładnych informacji, jednak na chwilę obecną możemy zdradzić, że warto walczyć o jak najwyższe rozstawienia pod kątem tej reformy – dlatego zachęcamy do rywalizacji w ligach z pełnym zaangażowaniem i granie o jak najwyższe pozycje ligowe oraz awanse.
2022-01-09 19:26:30
W końcu jakieś info :)
2022-01-09 22:01:27
Wypróbowałem wszystko co mi podsuwałeś, niestety bez efektu.
Wpisuję "sokker", odnajduje link Home - Sokker Manager, klikam. Wyskakuje: "Ta witryna jest nieosiągalna. Strona internetowa ....może być czasowo niedostępna lub została na.stałe przeniesiona....
ERR_HTTP2_PROTOCOL_ERROR"
Tak było od samego początku.na.obu przeglądarkach.

Ps. Zainstalowałem Operę, niestety to samo. Jak sądzisz, uderzać do UPC skąd mam neta?
(edited)
2022-01-09 22:56:22
nie wiem

możesz jeszcze spróbować wpisać http://sokker.org bo to i tak powinno przekierować odpowiednio
wygląda jakby następowała próba komunikacji z uzyciem złego protokołu

spróbuj zrobić to

wiem że inny błąd masz na początku, potem na wszelki wypadek restart firefoxa
2022-01-09 23:06:10
możesz jeszcze spróbować na chwilę wyłączyć firewall i antywirus i wtedy sprawdzić
2022-01-10 10:50:43
Nie wiem czy to to samo, ale przynajmniej dwie osoby mają podobny problem: https://sokker.org/forum_topic/ID_forum/1261/ID_topic/3534907/pg/0#new
"in Germany a user had the same problem due to his anti-virus software, maybe that's it in your case too", można tam dopytać dopytać o jakiego antywirusa chodzi.
2022-01-11 09:49:44
Miałem ten sam problem na tel i lapku strona działała jednak na stacjonarce wyskakiwał ten błąd u mnie pomogło chwilowe wyłączenie antywirusa. Wyłączam antywirusa na 1 minutę i sokker.org odpala się bez problemu później jak nawet antywirus się odpali to i tak wszystko śmiga.