Azərbaycan dili Bahasa Indonesia Bosanski Català Čeština Dansk Deutsch Eesti English Español Français Galego Hrvatski Italiano Latviešu Lietuvių Magyar Malti Mакедонски Nederlands Norsk Polski Português Português BR Românã Slovenčina Srpski Suomi Svenska Tiếng Việt Türkçe Ελληνικά Български Русский Українська Հայերեն ქართული ენა 中文
Subpage under development, new version coming soon!

Subject: »DEV Diary 60: REFORMA ROZGRYWEK – to już teraz!

2020-05-08 10:38:24
To się przerzucajcie wszyscy, a ja zostane przy swoim i będę miał tanich grajków :D
2020-05-08 10:39:35
dlatego ogłaszamy to teraz - zmiany zajmą trochę czasu, plus testy - raczej 2-3 sezony gry jeszcze z pewnością nas czekają starym systemem.

To dość długi okres do dostosowania - nie da się za bardzo inaczej tego przeprowadzić, historycznie w Sokkerze była już podobna reforma- zmienna szybkość treningu między poziomami skilli vs. początkowy system, gdzie każdy poziom skilla trenował się tam samo długo (wtedy chyba wdrożono to nawet bez zapowiedzi) - rynek się dostosował z czasem po prostu.
2020-05-08 10:43:11
Kurzy to Raul
każda zmiana jest dobra w grze gdzie nie było 15 lat żadnej zmianym, ktoś może pisać negatywnie ale jak już będą zmiany w grze to po czasie każdy będzie sobie chwalić i przyzwyczai się do nowego systemu.
2020-05-08 10:46:46
Dobre pomysły, myślę że tym razem bez większych kontrowersji zostaną zaakceptowane przez większość.
Krok w dobrym kierunku.
2020-05-08 10:48:29
7. Zawodnicy występujący w meczach oficjalnych i grający przeciwko lepszym niż własna drużynom – będą otrzymywać dodatkowy bonus do treningu.

Lepsze drużyny to te z wyższym rankingiem ,wyższym miejscem w tabeli czy wyższymi notami meczowymi ?
2020-05-08 10:50:04
Będziemy testować - ranking wydaje się sensownym punktem wyjścia, ale do sprawdzenia.
2020-05-08 10:57:21
Rewelacja. Zmiany będą na tyle duże, że wielu managerom dadzą nowy impuls do gry, a na tyle male, że jak ktoś nie lubi zmian, to też się odnajdzie w nowej rzeczywistości.
2020-05-08 10:58:53
Dokładnie :)

Ja się jaram bo w końcu będę mógł równocześnie trenować ATT i MID, bez kombinowania zbędnego i bez żalu ze jednak w pewnym momencie trzeba skupić się na jednej formacji :)
2020-05-08 10:59:16
To przydałoby sie nie wliczać do punktów rankingowych wyników z meczy arkadowych.
2020-05-08 11:01:34
Tak, to błąd - jest na liście do usunięcia (też towarzyskie prawdopodobnie nie będą się liczyć, lub liczyć minimalnie)
2020-05-08 11:06:39
Ogólnie zmiany na plus, ale jedno mi się w nich bardzo nie podoba. W obecnym systemie jest 10 slotów treningowych, ale możemy trenować większą liczbę zawodników. Przykładowo trenuję 10 MID-ów, ale 8 z nich gra całe mecze, a dwóch po 60 minut. Wolne miejsca wykorzystuję, by nieco nabić 2 DEF-om skille poboczne. W nowym systemie nie da się czegoś takiego zrobić.
2020-05-08 11:09:47
A ja mam z kolei pytanie o trenowane umiejętności.
W opisie jest mowa tylko o formacjach. Rozumiem, że uelastycznienie polega na tym, że w ciągu tygodnia mogę trenować :
Technikę 3 DEF-om, Obronę 2 DEF-om, Szybkość 2 ATT i np. Technikę 3 MID-om.
Czy tak to będzie jak wyżej czy raczej jedna umiejętność, np. Technika, ale trenowana zawodnikom różnych formacji?
2020-05-08 11:11:38
Tak jak napisałeś - wyznaczysz trening dla każdej formacji i potem zawodników przypisanych do slotów.
2020-05-08 11:12:16
No to nawet lepiej - wyznaczysz sobie 8 midów, i 2 defów również, każdy dostanie bardziej dedykowany trening.
2020-05-08 11:16:04
Nie do końca - trenuję MID i u tych starszych przeznaczam niedużą część treningu dla DEF-ów. Tutaj musiałbym dwóm MID-om zabrać cały trening.
2020-05-08 11:19:37
Tym sposobem będzie można stworzyć drużynę wychowanków znacznie łatwiej niż obecnie. Dobry kierunek.