Azərbaycan dili Bahasa Indonesia Bosanski Català Čeština Dansk Deutsch Eesti English Español Français Galego Hrvatski Italiano Latviešu Lietuvių Magyar Malti Mакедонски Nederlands Norsk Polski Português Português BR Românã Slovenčina Srpski Suomi Svenska Tiếng Việt Türkçe Ελληνικά Български Русский Українська Հայերեն ქართული ენა 中文
Subpage under development, new version coming soon!

Subject: Dev Diary 63: Zasady nowego treningu.

2022-06-15 11:41:37
Dokładniej jakie są plany?
2022-06-15 12:02:52
Bodajże odblokowanie umiejętności żeby starsi mogli mieć powyżej cela
2022-06-15 12:09:08
Dev Diary 23: Obiekty klubowe – szkółka juniorów

W tym tygodniu mamy dla Was zapowiedź bardziej kompleksowej zmiany – chcemy rozbudować sposób zarządzania drużyną juniorów i wprowadzić w sokkerze obiekty młodzieżowe – infrastrukturę którą będzie można rozbudowywać, a dzięki kolejnym poziomom zyskiwać różne dodatkowe bonusy do prowadzenia naszej szkółki. Jednocześnie – coś za coś. Większe obiekty i rozbudowana szkółka piłkarska będą podnosić koszty utrzymania juniora.

Przewidujemy 4 różne obiekty, które będzie można rozbudowywać w ramach obiektów młodzieżowych:

Pion skautingu – odpowiada za liczbę rekrutowanych juniorów, a także może odblokować opcję pozyskania juniorów z zagranicy. Dzięki kolejnym poziomom będziemy mieć szansę na większą liczbę juniorów dołączających do szkółki w danym tygodniu (ale nie wpłynie to na poziom umiejętności juniorów), jednak za cenę podnoszenia kosztu utrzymania miejsca w szkółce. Poziomy przedstawiają się następująco:

1. Podstawowa siatka skautingu – tygodniowy przyrost juniorów 1-5
2. Lokalna siatka skautingu – tygodniowy przyrost juniorów 1-6
3. Regionalna siatka skautingu – tygodniowy przyrost juniorów 2-6
4. Krajowa siatka skautingu – tygodniowy przyrost juniorów 3-6
5. Międzynarodowa siatka skautingu – szansa na obcokrajowca – 5%

Campus – determinuje maksymalną liczbę juniorów, których możemy mieć w naszej szkółce. Tu również większe obiekty podnoszą koszt utrzymania juniora. Poziomy zdefiniowane będą następująco:

1. Maksymalna liczba juniorów - 15
2. Maksymalna liczba juniorów - 20
3. Maksymalna liczba juniorów - 25
4. Maksymalna liczba juniorów - 30
5. Maksymalna liczba juniorów - 35

Analityka – pozwala skutecznie mierzyć postępy juniorów i oceniać ich poziom. Ten parametr pozwoli zdecydować o tym, jak wnikliwie chcemy śledzić postępy naszych juniorów, gdzie poziom podstawowy odpowiada obecnemu systemowi oceny. Kolejne poziomy pozwolą nam zbliżyć się do poprzedniego systemu (najstarsi userzy zapewne pamiętają) który mierzył postępy juniorów z pełną dokładnością). Oczywiście kolejne poziomy będą zwiększać koszt utrzymania juniora:

1. Podstawowy poziom oceny juniorów
2. Skuteczniejsze mierzenie skoków +1
3. Skuteczniejsze mierzenie skoków +1
4. Sugerowana pozycja dla nowych juniorów
5. Dokładne mierzenie skoków

Obiekty treningowe – zależnie od ich poziomu możemy zatrudniać lepszy sztab szkoleniowy. Tutaj wyższe poziomy obiektów nie wpływają na utrzymanie miejsca juniora – większy koszt poniesiemy bowiem zatrudniając lepszego trenera. Rozbudowa będzie nam umożliwiała zatrudnienie specjalisty o maksymalnym poziomie – będzie jednak oczywiście możliwe skorzystanie ze słabszego specjalisty bądź nieposiadanie trenera:

1. Maksymalny poziom trenera - niesamowity
2. Maksymalny poziom trenera - olśniewający
3. Maksymalny poziom trenera - magiczny
4. Maksymalny poziom trenera - nieziemski
5. Maksymalny poziom trenera – boski

Tak, wprawne oko userów na pewno zauważyło wzmiankę o boskich trenerach – taki poziom skilla u trenerów również zostanie wprowadzony.

Poza wpływem na koszt utrzymania miejsca w szkółce, obiekty będą wymagały też jednorazowej opłaty przy ich rozbudowywaniu. Opłaty będą znacznie zwiększały się z kolejnymi poziomami – z jednej strony by umożliwić prowadzenie szkółek nawet wśród początkujących (podstawowa infrastruktura będzie w zasięgu praktycznie od początku gry), jednak najbardziej zaawansowane poziomy będą już znaczącym kosztem. Nie podajemy dokładnych kwot ze względu na fakt, że będą one wymagały dopasowania na poziomie testów.
2022-06-15 12:39:23
Znaczące koszty

Super
2022-06-15 12:52:12
4 piony
20 poziomów

to będzie finansowa masakra która jeszcze bardziej premiuje bogatych
a chyba nie w tę stronę miało to iść
2022-06-15 13:04:35
Ciekawe czy sto milionów wystarczy na rozbudowę szkółki do maksimum i kiedy wejdą do gry boscy trenerzy?
Czyli z wiekiem juniorów (dochodzących i wychodzących) nie zamierzają nic zrobić?
2022-06-15 13:06:44
Sądzisz że 100mln może być mało?
Przecież powyżej 20 to już byłby absurd
2022-06-15 13:07:27
Później jakoś się tam pojawiała informacja że jak junior będzie wychodził starszy niż 18 lat to i możliwy maksymalny skill będzie wyższy niż celek
2022-06-15 13:10:31
Pragnę zauważyć że data publikacji tego Dev Diary 23 to 2020-09-11 ... zatem dużo mogło się zmienić albo nawet nie zaczęto tego ruszać kijem
2022-06-15 13:13:07
Skoro mamy walczyc ze zbyt bogatymi userami to powinny stawki progresywne byc - kto jest bogatszy ten placi wiecej za rozwoj szkolki, proste.
2022-06-15 13:13:13
TL młodych zawodników już ledwo żyje. Reforma treningu i prawdopodobnie ogromny wzrost kosztów szkółki spowodują że całkowicie zdechnie.
2022-06-15 13:20:50
Gdyby nie ta nowa ekipa to być może sokker już by się skończył.
I jednocześnie ta nowa ekipa to koniec sokkera bo to już chyba zupełnie inna gra będzie.
Szkoda.
2022-06-15 13:25:29
Przecież nie ma młodych na TL bo można było cały sezon trenować o 50% więcej grajków niż dotychczas. Zaraz jak wprowadzą nowy trening to TL będzie zalany młodymi grajkami
2022-06-15 13:27:55
Na bank nikt tego nie ruszał teraz bo mieli co innego na głowie, a nawet z tym (reforma treningu) sobie dalej nie poradzili więc założę się, że o innych rzeczach nawet nie myśleli.

Szkółkę może oglosza po wejściu nowego treningu. Wszyscy będą zbierać kasę na bazę, która zostanie uruchomiona za kolejna 2 lata :)
2022-06-15 13:28:25
Jak zdechnie? Ogromny wzrost kosztow szkolki bedzie jak ktos bedzie chcial miec szkolke na najwyzszym poziomie, tak po prostu przy zayklej taniej szkolce wiecej szrotowych juniorow bedzie wychodzilo z gorszymi skillami a w koncu taki cel jest devow - obnizyc ogolny overall grajkow tak mocno jak sie da
(edited)
2022-06-15 13:28:35
Nie wiem jak rozumieć znaczne koszta..