Subpage under development, new version coming soon!
Subject: »[NEWS] TA NEA TOY SOKKER
εχω ηδη ενα μπαγκ,με 2 - 90 λεπτα μου λεει οτι ο παικτης εχασε προπονηση!!
αλλαξαν τα ποπ σε εμενα , χαχαχαχαχαχαχα
αλλα ειχα το πρωι ,αλλα τωρα
αλλα ειχα το πρωι ,αλλα τωρα
χαχαχα...προφανως αλλαξαν σε ολους!
και φορμες αλλαξαν..τρελα μπαγκς την πρωτη εβδομαδα..
οσο δεν κανουν ντροπς στους πιτσιρικαδες καλα ειμαστε παντως..:Ρ
και φορμες αλλαξαν..τρελα μπαγκς την πρωτη εβδομαδα..
οσο δεν κανουν ντροπς στους πιτσιρικαδες καλα ειμαστε παντως..:Ρ
Παιδιά το πρωί ξύπνησα και είχε κανει pop up o τερματοφύλακας μου σε έξοχος ταχύτητα και τώρα που ξαναμπήκα είναι πίσω σε εκπληκτικος πάλι ..Δείτε ...
Ήταν κανονικά με πράσινο χρώμα το ποπ και τώρα μου το γύρισε πίσω έκανε ποπ down
Ambroży Leśniowski, ηλικία: 22, ύψος: 181 cm
αξία: 1 437 000 €, μισθός: 20 575 €
σύλλογος: Midnight Gods, χώρα: Polska
σε φόρμα [3](+1) φτωχός, σε τακτική πειθαρχία [8] αρκετά καλός
στην αντοχή [3] φτωχός, τερματοφύλακας [16] υπερφυσικός
στην ταχύτητα [13] εκπληκτικός, αμυντικός [2] απογοητευτικός
στην τεχνική [2] απογοητευτικός, οργανωτής [2] απογοητευτικός
στην πάσα [4] αδύναμος, επιθετικός [1] μάταιος
(edited)
Ήταν κανονικά με πράσινο χρώμα το ποπ και τώρα μου το γύρισε πίσω έκανε ποπ down
Ambroży Leśniowski, ηλικία: 22, ύψος: 181 cm
αξία: 1 437 000 €, μισθός: 20 575 €
σύλλογος: Midnight Gods, χώρα: Polska
σε φόρμα [3](+1) φτωχός, σε τακτική πειθαρχία [8] αρκετά καλός
στην αντοχή [3] φτωχός, τερματοφύλακας [16] υπερφυσικός
στην ταχύτητα [13] εκπληκτικός, αμυντικός [2] απογοητευτικός
στην τεχνική [2] απογοητευτικός, οργανωτής [2] απογοητευτικός
στην πάσα [4] αδύναμος, επιθετικός [1] μάταιος
(edited)
κατι που ενδιαφέρει όλους μας...
ανακοίνωση 66
Ταχύτητα εκπαίδευσης
Τις τελευταίες εβδομάδες πολλοί χρήστες ανέφεραν ότι στο νέο σύστημα εκπαίδευσης υπάρχει πρόβλημα με την ταχύτητα εκπαίδευσης.
Όπως ανακοινώσαμε με τη μεταρρύθμιση της εκπαίδευσης, θέλαμε να επιβραδύνουμε την εκπαίδευση των δεξιοτήτων κορυφαίου επιπέδου, αλλά μάλλον το κάναμε υπερβολικά σκληρό.
Αναλύσαμε τα δεδομένα εκπαίδευσης - οι διαφορές μεταξύ του νέου συστήματος και του παλιού δεν ήταν πολύ έντονες, αλλά φυσικά ήταν.
Η μεταρρύθμιση της εκπαίδευσης είναι μια τεράστια αλλαγή στο Sokker, και πιστεύουμε ότι όλοι πρέπει να την μάθουμε, οπότε αφού ακούσαμε τα σχόλιά σας, αποφασίσαμε να προχωρήσουμε πίσω με τροποποιήσεις στην ταχύτητα της εκπαίδευσης.
Από την επερχόμενη εκπαίδευση (27.10) όλες οι ενημερώσεις εκπαίδευσης θα έχουν την ίδια ταχύτητα όπως ήταν με το παλιό σύστημα.
Ταυτόχρονα αποφασίσαμε να αυξήσουμε λίγο την ταχύτητα της γενικής εκπαίδευσης (περίπου +50%) και επίσης την εκπαίδευση σχηματισμών (+40%). Έτσι, συνολικά, η εκπαίδευση θα είναι ακόμη και λίγο πιο αποτελεσματική από ό,τι στο παρελθόν.
Μακροπρόθεσμος στόχος μας είναι να προωθήσουμε πιο διαφοροποιημένα προφίλ παικτών στο παιχνίδι, έτσι ώστε οι παίκτες με πολλαπλές ομάδες να είναι πραγματικά σπάνιοι ή ακόμα και αδύνατο να εκπαιδευτούν.
Αλλά θα προσπαθήσουμε να αποφύγουμε τις τροποποιήσεις της ταχύτητας εκπαίδευσης, αντί γι' αυτό - σχεδιάζουμε να προσθέσουμε ένα επιπλέον επίπεδο εκπαίδευσης (γαλαξιακό) που θα επεκτείνει την κλίμακα μας από το 0 έως το 19 (θα αλλάξουμε επίσης την καταμέτρηση από το 1 έως το 20, για να γίνει πιο εύκολα κατανοητή για τους νέους χρήστες). Αλλά - αυτή η αλλαγή θα πάρει κάποιο χρόνο, και όλες οι λεπτομέρειες θα ανακοινωθούν με ειδικές ειδήσεις.
Τραυματισμοί σε αγώνες NT
Αποφασίσαμε επίσης, να αφαιρέσουμε τους τραυματισμούς από τα παιχνίδια FRIENDLY NT. Θα λειτουργήσει όπως τα arcade παιχνίδια - ο παίκτης μπορεί να τραυματιστεί ενώ παίζει, αλλά δεν θα διαρκέσει μετά το παιχνίδι.
Αυτό σημαίνει, ότι θα αφαιρέσουμε επίσης το μπόνους προπόνησης από αυτό - αν υπάρχει πιθανή απώλεια, δεν θα πρέπει επίσης να υπάρχουν κέρδη από αυτό.
Για τα επίσημα παιχνίδια NT αποφασίσαμε να επεκτείνουμε την ανταμοιβή - ο παίκτης θα παίρνει τόση προπόνηση όση και από το φιλικό παιχνίδι του συλλόγου (δηλαδή περίπου το 86% της πιθανής απόδοσης της προπόνησης).
ανακοίνωση 66
Ταχύτητα εκπαίδευσης
Τις τελευταίες εβδομάδες πολλοί χρήστες ανέφεραν ότι στο νέο σύστημα εκπαίδευσης υπάρχει πρόβλημα με την ταχύτητα εκπαίδευσης.
Όπως ανακοινώσαμε με τη μεταρρύθμιση της εκπαίδευσης, θέλαμε να επιβραδύνουμε την εκπαίδευση των δεξιοτήτων κορυφαίου επιπέδου, αλλά μάλλον το κάναμε υπερβολικά σκληρό.
Αναλύσαμε τα δεδομένα εκπαίδευσης - οι διαφορές μεταξύ του νέου συστήματος και του παλιού δεν ήταν πολύ έντονες, αλλά φυσικά ήταν.
Η μεταρρύθμιση της εκπαίδευσης είναι μια τεράστια αλλαγή στο Sokker, και πιστεύουμε ότι όλοι πρέπει να την μάθουμε, οπότε αφού ακούσαμε τα σχόλιά σας, αποφασίσαμε να προχωρήσουμε πίσω με τροποποιήσεις στην ταχύτητα της εκπαίδευσης.
Από την επερχόμενη εκπαίδευση (27.10) όλες οι ενημερώσεις εκπαίδευσης θα έχουν την ίδια ταχύτητα όπως ήταν με το παλιό σύστημα.
Ταυτόχρονα αποφασίσαμε να αυξήσουμε λίγο την ταχύτητα της γενικής εκπαίδευσης (περίπου +50%) και επίσης την εκπαίδευση σχηματισμών (+40%). Έτσι, συνολικά, η εκπαίδευση θα είναι ακόμη και λίγο πιο αποτελεσματική από ό,τι στο παρελθόν.
Μακροπρόθεσμος στόχος μας είναι να προωθήσουμε πιο διαφοροποιημένα προφίλ παικτών στο παιχνίδι, έτσι ώστε οι παίκτες με πολλαπλές ομάδες να είναι πραγματικά σπάνιοι ή ακόμα και αδύνατο να εκπαιδευτούν.
Αλλά θα προσπαθήσουμε να αποφύγουμε τις τροποποιήσεις της ταχύτητας εκπαίδευσης, αντί γι' αυτό - σχεδιάζουμε να προσθέσουμε ένα επιπλέον επίπεδο εκπαίδευσης (γαλαξιακό) που θα επεκτείνει την κλίμακα μας από το 0 έως το 19 (θα αλλάξουμε επίσης την καταμέτρηση από το 1 έως το 20, για να γίνει πιο εύκολα κατανοητή για τους νέους χρήστες). Αλλά - αυτή η αλλαγή θα πάρει κάποιο χρόνο, και όλες οι λεπτομέρειες θα ανακοινωθούν με ειδικές ειδήσεις.
Τραυματισμοί σε αγώνες NT
Αποφασίσαμε επίσης, να αφαιρέσουμε τους τραυματισμούς από τα παιχνίδια FRIENDLY NT. Θα λειτουργήσει όπως τα arcade παιχνίδια - ο παίκτης μπορεί να τραυματιστεί ενώ παίζει, αλλά δεν θα διαρκέσει μετά το παιχνίδι.
Αυτό σημαίνει, ότι θα αφαιρέσουμε επίσης το μπόνους προπόνησης από αυτό - αν υπάρχει πιθανή απώλεια, δεν θα πρέπει επίσης να υπάρχουν κέρδη από αυτό.
Για τα επίσημα παιχνίδια NT αποφασίσαμε να επεκτείνουμε την ανταμοιβή - ο παίκτης θα παίρνει τόση προπόνηση όση και από το φιλικό παιχνίδι του συλλόγου (δηλαδή περίπου το 86% της πιθανής απόδοσης της προπόνησης).
drunkenmaster to
bal
Δηλαδή έπρεπε να τους ρίξει χ..ρι ο Τόλης για να ξυπνήσουν;
drunkenmaster to
bal
Αυτο που δεν εχω καταλάβει ακόμα είναι εαν μπορώ να προπονήσω 6 παιχτες με εντλή def ή το μέγιστο είναι 5;Κάποιος πρεπει να αναλάβει να περάσει το συστημα προπόνησης στο γενικό μενου του παχνιδιου
(edited)
(edited)
Μπορείς και 10 παίχτες με εντολή def αρκεί να μην παίξουν στο ίδιο παιχνίδι.
Δηλ. μπορείς να έχεις 5 παίχτες def στο ματς κυπέλλου
5 άλλους παίχτες στο 1 παιχνίδι πρωταθλήματος και απο αυτούς να επιλέξεις 5 η με αλλάγές να γίνουν 8 που θα παίξουν στο άλλο παιχνίδι πρωταθλήματος.
Πάντα οι δέκα που θα είναι στην εξειδικευμένη προπόνηση θα παίρνουν κανονικά προπόνηση.
Απλά να μην παίξεις σε ένα ματς με 6 ή παραπάνω με εντολή def (όπως ίσχυε απο παλιά).
(edited)
Δηλ. μπορείς να έχεις 5 παίχτες def στο ματς κυπέλλου
5 άλλους παίχτες στο 1 παιχνίδι πρωταθλήματος και απο αυτούς να επιλέξεις 5 η με αλλάγές να γίνουν 8 που θα παίξουν στο άλλο παιχνίδι πρωταθλήματος.
Πάντα οι δέκα που θα είναι στην εξειδικευμένη προπόνηση θα παίρνουν κανονικά προπόνηση.
Απλά να μην παίξεις σε ένα ματς με 6 ή παραπάνω με εντολή def (όπως ίσχυε απο παλιά).
(edited)
Αυτη την εβδομαδα ας πουμε θελω να προπονήσω 6 αμυντικους και 2 απο αυτους να παιξουν απο ενα ημίχρονο.Μπορώ να το κανω αυτο;Το συστημά μου θα ειναι 5-3-2
Ευχαριστώ για την απαντηση
(edited)
Ευχαριστώ για την απαντηση
(edited)
Μπορείς να προπονήσεις μέχρι 15 αμυντικούς την εβδομάδα αλλά δεν θα πάρουν το 100% της προπονήσεις.... πχ μπορείς να βάλεις 5 στο φιλικό 5 στον αγώνα της Κυριακής και άλλους 5 την Τετάρτη απλά σε ένα αγώνα οι εντολές def να μην ξεπερνούν τις 5 γιατί χάνεται ή προπόνηση όπως ήταν παλιά... το ίδιο ισχύει για τους mid μέχρι 15 και τους Att μέχρι 9..... Αν θες να προπονήσεις 6 που λες βάζεις τους 5 βασικούς και τον άλλο αλλαγή στο ημίχρονο.... Στόχος πάντα είναι ο παίκτης να παίρνει το 100% και στους 3 αγώνες συνολικά
(edited)
(edited)
Οι παίχτες με τον τρόπο που λεω θα ξεπεράσουν το !00% της προπόνησης. γιατι θα έχουν ξεπεράσει όλοι οι παιχτες τα 180 λεπτά αγώνα αυτη την εβδομάδα.
(edited)
(edited)
Ναι σωστά σκέφτεσαι.
Απλά αν συγκεκριμένα 2 παίχτες παίξουν σε όλα τα ματς της εβδομάδας απο 45 λεπτά τότε αυτοί οι δύο θα έχουν απο 135 λεπτά προπόνησης και οι υπόλοιποι 4 απο 270 λεπτά.
Οπότε όπως πολύ καλά το σκέφτεσαι, θα βάλεις στο ένα παιχνίδι δύο παίχτες απο ένα ημίχρονο, στο άλλο δύο διαφορετικούς απο ένα ημίχρονο και στο τέλος όποιους θέλεις.
Οπότε και οι 6 θα έχουν τουλάχιστον απο 180 λεπτά, και απλά να είναι στην εξειδικευμένη προπόνηση.
Μεταφέρετε τη συζήτηση σε ένα άλλο θέμα, για να μην κάνουμε spam.
Απλά αν συγκεκριμένα 2 παίχτες παίξουν σε όλα τα ματς της εβδομάδας απο 45 λεπτά τότε αυτοί οι δύο θα έχουν απο 135 λεπτά προπόνησης και οι υπόλοιποι 4 απο 270 λεπτά.
Οπότε όπως πολύ καλά το σκέφτεσαι, θα βάλεις στο ένα παιχνίδι δύο παίχτες απο ένα ημίχρονο, στο άλλο δύο διαφορετικούς απο ένα ημίχρονο και στο τέλος όποιους θέλεις.
Οπότε και οι 6 θα έχουν τουλάχιστον απο 180 λεπτά, και απλά να είναι στην εξειδικευμένη προπόνηση.
Μεταφέρετε τη συζήτηση σε ένα άλλο θέμα, για να μην κάνουμε spam.
Ημερολόγιο ανάπτυξης #69 - Αλλαγές , διορθώσεις και σχέδια
Καλώς ήρθατε πίσω μετά από ένα σύντομο διάλειμμα. Στο σημερινό άρθρο θα σας μιλήσω λίγο για τις τρέχουσες αλλαγές και βελτιώσεις, θα σας αποκαλύψω κάποια σχέδια για το μέλλον και θα μοιραστώ τη νέα εμφάνιση της ιστοσελίδας του συλλόγου. Σας παρακαλώ να διαβάσετε το παρακάτω κείμενο.
ΑΛΛΑΓΈΣ ΚΑΙ ΠΡΌΣΦΑΤΕΣ ΒΕΛΤΙΏΣΕΙΣ
Υποβάθμιση των δεξιοτήτων των ηλικιωμένων παικτών
Για αρκετές σεζόν είχατε αντιρρήσεις για την πτώση των κυριακάτικων ικανοτήτων των παλαιότερων παικτών, υποστηρίζοντας ότι ήταν αδύνατο να αντιδράσεις και ενδεχομένως να αλλάξεις έναν παίκτη στην ενδεκάδα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Έχοντας αυτό κατά νου, μεταφέραμε την αναθεώρηση των δεξιοτήτων την Πέμπτη, ώστε όλες οι αλλαγές δεξιοτήτων (τόσο οι πτώσεις όσο και οι αυξήσεις) να πραγματοποιούνται την ίδια μέρα. Υπήρξε μια μικρή ανησυχία για το γεγονός ότι οι πτώσεις δεξιοτήτων δεν θα γίνονται πλέον δύο φορές την εβδομάδα. Επιτρέψτε μου να διευκρινίσω, την περασμένη Κυριακή πριν από την αλλαγή δεν υπήρχαν πτώσεις δεξιοτήτων. Με αυτή την αλλαγή, οι αναφορές δεξιοτήτων και τα διαγράμματα θα λειτουργούν καλύτερα.
Τραυματισμοί
Τέλος, επιλύθηκαν τα προβλήματα τραυματισμών των παικτών. Όπως γνωρίζουμε, υπήρχε ένα σημείο στην εφαρμογή των αλλαγών όπου ένας παίκτης, παρά τον τραυματισμό του, θα γινόταν καλά μετά από ένα παιχνίδι - όπως στα arcade games. Υποθέτουμε ότι αυτό ήταν ένα σφάλμα με το οποίο ήσασταν πολύ ευχαριστημένοι, αλλά έπρεπε να διορθωθεί. Οι τραυματισμοί λειτουργούν τώρα όπως προβλέπεται, πράγμα που σημαίνει:
Οι τραυματισμοί θα παραμείνουν ενεργοί εάν ένας παίκτης τραυματιστεί σε επόμενους αγώνες:
- Αγώνες πρωταθλήματος,
- Εθνικά Κύπελλα,
- Αγώνες Εθνικής κατηγορίας, αγώνες Εθνικού Κυπέλλου, αγώνες Εθνικής κατηγορίας,
- Αγώνες Κυπέλλου Πρωταθλητριών,
- Επίσημοι αγώνες εθνικών ομάδων.
Αγώνες χωρίς τραυματισμούς:
- Φιλικοί αγώνες της εθνικής ομάδας,
- Αγώνες Arcade.
Σημειώστε ότι η συμμετοχή σε αγώνες χωρίς τραυματισμό δεν επηρεάζει την προπόνηση.
Μικρές διορθώσεις:
- Για τους αγώνες Arcade έχουμε επίσης αφαιρέσει άλλα εφέ. Δεν επηρεάζουν πλέον την κατάταξη των συλλόγων ή την τακτική των παικτών,
- Βελτιώσαμε τον υπολογισμό των στατιστικών των παικτών - μέχρι τώρα, αν ένας παίκτης ερχόταν από τον πάγκο και δεν άγγιζε τη μπάλα, ο αγώνας δεν υπολογιζόταν στα στατιστικά του,
- Διορθώσαμε ένα σφάλμα που δεν επέτρεπε την εισαγωγή ορισμένων αποτελεσμάτων (π.χ. 0-0) στα στοιχήματα και τα σχόλια του τηλεοπτικού στούντιο,
- Στο μενού παράταξης, βελτιώσαμε τη λειτουργικότητα του κουμπιού "Προβολή", το οποίο δεν λειτουργούσε αν είχαν οριστεί δύο τακτικές,
- Στην προβολή πίνακα της αντιπροσωπευτικής ομάδας, προσθέσαμε τη δυνατότητα επέκτασης της "τήρησης τακτικών" στη "συνεργασία" και την "εμπειρία".
ΝΈΑ ΕΜΦΆΝΙΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΊΔΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΌΓΟΥ
Εξακολουθούμε να εργαζόμαστε για τη νέα εμφάνιση της ιστοσελίδας του συλλόγου. Δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα 100% και δίνουμε ακόμα χρόνο στους εαυτούς μας να το επεξεργαστούμε, αλλά μπορείτε ήδη να ρίξετε μια ματιά εδώ:
https://sokker.org/pl/app/my-club/
ΜΙΑ ΣΎΝΤΟΜΗ ΕΠΙΣΚΌΠΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΕΔΊΩΝ
Οικονομική μεταρρύθμιση
Είναι εύκολο να διαπιστώσει κανείς ότι η μείωση της αγωνιστικής περιόδου και η αύξηση του αριθμού των αγώνων είχε σημαντικό αντίκτυπο στα οικονομικά του παιχνιδιού. Αντί για 7 εντός έδρας παιχνίδια σε 16 εβδομάδες, έχουμε 11 τέτοια παιχνίδια σε 13 εβδομάδες. Επιπλέον, τα μπόνους στο τέλος της σεζόν έρχονται πιο συχνά. Μέχρι στιγμής δεν έχουμε παρέμβει με οποιονδήποτε τρόπο, αλλά παρακολουθούμε τον αντίκτυπο. Μετά από αυτή την περίοδο παρατήρησης, είμαστε πλέον βέβαιοι ότι μια αντίδραση είναι απαραίτητη και εξετάζουμε διάφορα σενάρια. Τα πιο πιθανά σενάρια είναι:
- Ρύθμιση του αριθμού των θεατών που εισέρχονται στο στάδιο,
- αύξηση των εβδομαδιαίων αποδοχών των κορυφαίων παικτών (έχουμε διαπιστώσει ότι οι ομάδες των κορυφαίων πρωταθλημάτων έχουν επωφεληθεί περισσότερο, οπότε ο κανονισμός θα πρέπει να αφαιρέσει αυτό το πλεονέκτημα),
- αύξηση ορισμένων τελών ή/και φόρων.
Διαχείριση παικτών από εγκαταλελειμμένες ομάδες
Μέχρι στιγμής, δεν υπάρχουν σαφείς και τυποποιημένοι κανόνες για τους παίκτες που παραμένουν σε ομάδες των οποίων οι ιδιοκτήτες έχουν αποκλειστεί από το παιχνίδι. Σε μια τέτοια περίπτωση, η πρακτική ήταν να τίθενται στη λίστα μεταγραφών παίκτες από τις εθνικές ομάδες. Αυτό κατέστη δυνατό μετά από ενημέρωση του διαχειριστή. Αυτό δεν είναι το βέλτιστο μοντέλο - πρώτον, επειδή δεν είναι το ίδιο για όλους. Αυτό συμβαίνει σε διάφορα σημεία κατά τη διάρκεια της σεζόν, όπου μερικές φορές μια ισχυρή ομάδα χωρίς ιδιοκτήτη θα νικήσει κάποιους από τους αντιπάλους της και οι παίκτες θα φύγουν πριν αντιμετωπίσουν τις επόμενες ομάδες. Θέλουμε να αποφύγουμε τέτοιες καταστάσεις, γι' αυτό τις επόμενες σεζόν οι κανόνες θα αναπτυχθούν ώστε να εισαχθεί η αυτόματη καταχώρηση των παικτών, η οποία θα εξαλείψει την εμπλοκή των διαχειριστών και τις αυθαίρετες αποφάσεις. Θα υπάρχουν επίσης ειδικές περίοδοι "μεταγραφικού παραθύρου" κατά τη διάρκεια της σεζόν κατά τις οποίες θα πραγματοποιούνται τέτοιες καταχωρίσεις.
Ελπίζουμε ότι, εκτός από την τυποποίηση των κανόνων, η εισαγωγή των "παραθύρων μεταγραφών" μπορεί να αποτελέσει μια ενδιαφέρουσα προσθήκη για πολλούς χρήστες (για παράδειγμα) στη μέση της σεζόν. ενδιαφέρουσα προσθήκη για πολλούς χρήστες (για παράδειγμα) στη μέση της σεζόν.
Καλώς ήρθατε πίσω μετά από ένα σύντομο διάλειμμα. Στο σημερινό άρθρο θα σας μιλήσω λίγο για τις τρέχουσες αλλαγές και βελτιώσεις, θα σας αποκαλύψω κάποια σχέδια για το μέλλον και θα μοιραστώ τη νέα εμφάνιση της ιστοσελίδας του συλλόγου. Σας παρακαλώ να διαβάσετε το παρακάτω κείμενο.
ΑΛΛΑΓΈΣ ΚΑΙ ΠΡΌΣΦΑΤΕΣ ΒΕΛΤΙΏΣΕΙΣ
Υποβάθμιση των δεξιοτήτων των ηλικιωμένων παικτών
Για αρκετές σεζόν είχατε αντιρρήσεις για την πτώση των κυριακάτικων ικανοτήτων των παλαιότερων παικτών, υποστηρίζοντας ότι ήταν αδύνατο να αντιδράσεις και ενδεχομένως να αλλάξεις έναν παίκτη στην ενδεκάδα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Έχοντας αυτό κατά νου, μεταφέραμε την αναθεώρηση των δεξιοτήτων την Πέμπτη, ώστε όλες οι αλλαγές δεξιοτήτων (τόσο οι πτώσεις όσο και οι αυξήσεις) να πραγματοποιούνται την ίδια μέρα. Υπήρξε μια μικρή ανησυχία για το γεγονός ότι οι πτώσεις δεξιοτήτων δεν θα γίνονται πλέον δύο φορές την εβδομάδα. Επιτρέψτε μου να διευκρινίσω, την περασμένη Κυριακή πριν από την αλλαγή δεν υπήρχαν πτώσεις δεξιοτήτων. Με αυτή την αλλαγή, οι αναφορές δεξιοτήτων και τα διαγράμματα θα λειτουργούν καλύτερα.
Τραυματισμοί
Τέλος, επιλύθηκαν τα προβλήματα τραυματισμών των παικτών. Όπως γνωρίζουμε, υπήρχε ένα σημείο στην εφαρμογή των αλλαγών όπου ένας παίκτης, παρά τον τραυματισμό του, θα γινόταν καλά μετά από ένα παιχνίδι - όπως στα arcade games. Υποθέτουμε ότι αυτό ήταν ένα σφάλμα με το οποίο ήσασταν πολύ ευχαριστημένοι, αλλά έπρεπε να διορθωθεί. Οι τραυματισμοί λειτουργούν τώρα όπως προβλέπεται, πράγμα που σημαίνει:
Οι τραυματισμοί θα παραμείνουν ενεργοί εάν ένας παίκτης τραυματιστεί σε επόμενους αγώνες:
- Αγώνες πρωταθλήματος,
- Εθνικά Κύπελλα,
- Αγώνες Εθνικής κατηγορίας, αγώνες Εθνικού Κυπέλλου, αγώνες Εθνικής κατηγορίας,
- Αγώνες Κυπέλλου Πρωταθλητριών,
- Επίσημοι αγώνες εθνικών ομάδων.
Αγώνες χωρίς τραυματισμούς:
- Φιλικοί αγώνες της εθνικής ομάδας,
- Αγώνες Arcade.
Σημειώστε ότι η συμμετοχή σε αγώνες χωρίς τραυματισμό δεν επηρεάζει την προπόνηση.
Μικρές διορθώσεις:
- Για τους αγώνες Arcade έχουμε επίσης αφαιρέσει άλλα εφέ. Δεν επηρεάζουν πλέον την κατάταξη των συλλόγων ή την τακτική των παικτών,
- Βελτιώσαμε τον υπολογισμό των στατιστικών των παικτών - μέχρι τώρα, αν ένας παίκτης ερχόταν από τον πάγκο και δεν άγγιζε τη μπάλα, ο αγώνας δεν υπολογιζόταν στα στατιστικά του,
- Διορθώσαμε ένα σφάλμα που δεν επέτρεπε την εισαγωγή ορισμένων αποτελεσμάτων (π.χ. 0-0) στα στοιχήματα και τα σχόλια του τηλεοπτικού στούντιο,
- Στο μενού παράταξης, βελτιώσαμε τη λειτουργικότητα του κουμπιού "Προβολή", το οποίο δεν λειτουργούσε αν είχαν οριστεί δύο τακτικές,
- Στην προβολή πίνακα της αντιπροσωπευτικής ομάδας, προσθέσαμε τη δυνατότητα επέκτασης της "τήρησης τακτικών" στη "συνεργασία" και την "εμπειρία".
ΝΈΑ ΕΜΦΆΝΙΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΊΔΑΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΌΓΟΥ
Εξακολουθούμε να εργαζόμαστε για τη νέα εμφάνιση της ιστοσελίδας του συλλόγου. Δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα 100% και δίνουμε ακόμα χρόνο στους εαυτούς μας να το επεξεργαστούμε, αλλά μπορείτε ήδη να ρίξετε μια ματιά εδώ:
https://sokker.org/pl/app/my-club/
ΜΙΑ ΣΎΝΤΟΜΗ ΕΠΙΣΚΌΠΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΕΔΊΩΝ
Οικονομική μεταρρύθμιση
Είναι εύκολο να διαπιστώσει κανείς ότι η μείωση της αγωνιστικής περιόδου και η αύξηση του αριθμού των αγώνων είχε σημαντικό αντίκτυπο στα οικονομικά του παιχνιδιού. Αντί για 7 εντός έδρας παιχνίδια σε 16 εβδομάδες, έχουμε 11 τέτοια παιχνίδια σε 13 εβδομάδες. Επιπλέον, τα μπόνους στο τέλος της σεζόν έρχονται πιο συχνά. Μέχρι στιγμής δεν έχουμε παρέμβει με οποιονδήποτε τρόπο, αλλά παρακολουθούμε τον αντίκτυπο. Μετά από αυτή την περίοδο παρατήρησης, είμαστε πλέον βέβαιοι ότι μια αντίδραση είναι απαραίτητη και εξετάζουμε διάφορα σενάρια. Τα πιο πιθανά σενάρια είναι:
- Ρύθμιση του αριθμού των θεατών που εισέρχονται στο στάδιο,
- αύξηση των εβδομαδιαίων αποδοχών των κορυφαίων παικτών (έχουμε διαπιστώσει ότι οι ομάδες των κορυφαίων πρωταθλημάτων έχουν επωφεληθεί περισσότερο, οπότε ο κανονισμός θα πρέπει να αφαιρέσει αυτό το πλεονέκτημα),
- αύξηση ορισμένων τελών ή/και φόρων.
Διαχείριση παικτών από εγκαταλελειμμένες ομάδες
Μέχρι στιγμής, δεν υπάρχουν σαφείς και τυποποιημένοι κανόνες για τους παίκτες που παραμένουν σε ομάδες των οποίων οι ιδιοκτήτες έχουν αποκλειστεί από το παιχνίδι. Σε μια τέτοια περίπτωση, η πρακτική ήταν να τίθενται στη λίστα μεταγραφών παίκτες από τις εθνικές ομάδες. Αυτό κατέστη δυνατό μετά από ενημέρωση του διαχειριστή. Αυτό δεν είναι το βέλτιστο μοντέλο - πρώτον, επειδή δεν είναι το ίδιο για όλους. Αυτό συμβαίνει σε διάφορα σημεία κατά τη διάρκεια της σεζόν, όπου μερικές φορές μια ισχυρή ομάδα χωρίς ιδιοκτήτη θα νικήσει κάποιους από τους αντιπάλους της και οι παίκτες θα φύγουν πριν αντιμετωπίσουν τις επόμενες ομάδες. Θέλουμε να αποφύγουμε τέτοιες καταστάσεις, γι' αυτό τις επόμενες σεζόν οι κανόνες θα αναπτυχθούν ώστε να εισαχθεί η αυτόματη καταχώρηση των παικτών, η οποία θα εξαλείψει την εμπλοκή των διαχειριστών και τις αυθαίρετες αποφάσεις. Θα υπάρχουν επίσης ειδικές περίοδοι "μεταγραφικού παραθύρου" κατά τη διάρκεια της σεζόν κατά τις οποίες θα πραγματοποιούνται τέτοιες καταχωρίσεις.
Ελπίζουμε ότι, εκτός από την τυποποίηση των κανόνων, η εισαγωγή των "παραθύρων μεταγραφών" μπορεί να αποτελέσει μια ενδιαφέρουσα προσθήκη για πολλούς χρήστες (για παράδειγμα) στη μέση της σεζόν. ενδιαφέρουσα προσθήκη για πολλούς χρήστες (για παράδειγμα) στη μέση της σεζόν.
Εκει που διαφωνω ειναι στην "Οικονομική μεταρρύθμιση"
Χανει τον στοχο του το παιχνιδι.
Ποδοσφαιρο παιζουμε
Στοχος ειναι το πρωταθλημα, το κυπελο, η εξοδος στην Ευρωπη, (θα επρεπε να υπαρχει ενας αναλογος στοχος) η παρουσια στην Α΄κατηγορια κ.ο.κ
Για να υπαρχει ο αναλογος στοχος θα επρεπε να υπαρχει το αναλογο κινητρο (οικονομικο)
Να πασχιζουν οι ομαδες να ανεβουν στην Α΄ λογω οικονομικου κινητρου και οχι να λενε "δεν βαριεσε, ας κατσω εδω που ειμαι". Το ιδιο να πασχιζουν για να μην πεσουν.
Δεν εχει νοημα να λεω, "ας πουλησω ολη την ομαδα, να προπονησω πιτσιρικια", ας πεσω στην Γ΄.
Παντου στον κοσμο οι ομαδες που παιζουν στις μεγαλες κατηγοριες εχουν πολλαπλασια κερδη απο εισητηρια σπονσορες κ.λ.π. Αν θελουν να προσομοιοσουν με το πραγματικο ποδοσφαιρο πρεπει να αυξησουν την προσελευση του κοσμου και τα εσοδα απο τους σποσνορες. Επεισης πρεπει να δημιουργησουν μια εκδηλωση σαν το ΟΥΕΦΑ (ή οπως λεγετε τωρα) οπου να παιζουν οι δευτεροι (ή παραπανω αν κρινουν - τριτοι, τεταρτοι) της Α΄, Αυτο θα προσδωσει νοημα και κινητρο στο παιχνιδι.
*
*
*
Για πείτε την γνωμη σας...
Χανει τον στοχο του το παιχνιδι.
Ποδοσφαιρο παιζουμε
Στοχος ειναι το πρωταθλημα, το κυπελο, η εξοδος στην Ευρωπη, (θα επρεπε να υπαρχει ενας αναλογος στοχος) η παρουσια στην Α΄κατηγορια κ.ο.κ
Για να υπαρχει ο αναλογος στοχος θα επρεπε να υπαρχει το αναλογο κινητρο (οικονομικο)
Να πασχιζουν οι ομαδες να ανεβουν στην Α΄ λογω οικονομικου κινητρου και οχι να λενε "δεν βαριεσε, ας κατσω εδω που ειμαι". Το ιδιο να πασχιζουν για να μην πεσουν.
Δεν εχει νοημα να λεω, "ας πουλησω ολη την ομαδα, να προπονησω πιτσιρικια", ας πεσω στην Γ΄.
Παντου στον κοσμο οι ομαδες που παιζουν στις μεγαλες κατηγοριες εχουν πολλαπλασια κερδη απο εισητηρια σπονσορες κ.λ.π. Αν θελουν να προσομοιοσουν με το πραγματικο ποδοσφαιρο πρεπει να αυξησουν την προσελευση του κοσμου και τα εσοδα απο τους σποσνορες. Επεισης πρεπει να δημιουργησουν μια εκδηλωση σαν το ΟΥΕΦΑ (ή οπως λεγετε τωρα) οπου να παιζουν οι δευτεροι (ή παραπανω αν κρινουν - τριτοι, τεταρτοι) της Α΄, Αυτο θα προσδωσει νοημα και κινητρο στο παιχνιδι.
*
*
*
Για πείτε την γνωμη σας...